جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
 
 
کد خبر: 213356
نظرات: 47068 بازدید
تاریخ مخابره : ۰۲/۰۵/۱۳۹۲ - ۰۷:۳۷
من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم!
من به برادرم کامبیز قربانی هم بارها پیام دادم و گفتم برای آزمایش DNA به ترکیه بیاید تا داستان خود را ثابت کنم.
به این مطلب امتیاز دهید
71 127 بازدید
112 نظر
[-] اندازه متن [+]

به گزارش جام نیوز؛

 در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی، فردی به نام «شادی پهلوی» ادعا کرده است حاصل ازدواج پنهانی محمدرضا پهلوی، شاه مخلوع و یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی (گوگوش) است!

 

این شخص در یکی از مطالب خود در فیس‌بوک نوشته است دوست دارد روزی فرا برسد که با مسلسل گوگوش را در جمع هوادارانش بکشد!

 

شادی پهلوی مدعی شده است: من به برادرم کامبیز قربانی هم بارها پیام دادم و گفتم برای آزمایش DNA به ترکیه بیاید تا داستان خود را ثابت کنم.

 

103

چاپارک
کلیدواژه ها
جام جم  |  گوگوش  |  ازدواج  | 
خبرهای داغ
نمایش نظرات

بیچاره ،جای اون بودم با این همه نظرات خوب حرفم رو پس میگرفتم

پاسخ

0

0

روزنامه ی چاپ ایران بود فکر کنم 5 سال قبل خوندمش بعنوان یک خبر چاپ شده بود بدون هیچ اظهار نظری در ضمن از شاه هم خوشم نمیاد خیلی مغرور بود

پاسخ

2

10

:
حتما حواست رو خوب جمع نکردی ، سارا خانم ، سعی کن اگه خبر می خونی دقیق باشی و این معمولا خصلت ما ایرانی هاست که در اکثر موارد منابع را حذف می کنیم ، حتی برخی از اساتید در دانشگاهها هم چنین می کنند !!

9

1

.جام نيوز عزيز..

شومام خيلى دارين سخت ميكيريد..جرا دارى كارشكنى ميكنى ؟
جه ايرادى داره يه كم از شاديهاى ادمهاى خوشبخت نصيب اين بدبخت بشه كه موضوعات بعدى در مورد
( تأييد اين ماجرا )
رؤ دنبال نكردى ؟؟ ها ؟؟
واقعأ جرا ؟؟؟

پاسخ

0

1

والا این خودش هم سن وسال گوگش میزنه!!!!!

پاسخ

2

1

سلام. من يك عكس از فرح پهلوي و گوگوش در ميان سالي كنار هم ديدم خوب داشتند مي خنديدند. اين حرفها اگر راست باشه عجيب نيست كه دو تا هوو با هم بخندند و دوست باشن؟ بعد بچه ي گوگوش را كند ذهن كردند آن وقت گوگوش از اينها كه بهش چنين ظلم بزرگي كردند متنفر نشد و در مراسم تولد وليعهد دعوت شد به دربار و آواز خواند؟ بعد دستگاه شوك قلبي را چطوري به سر بچه وصل كردند كه بچه نمرد ؟ بعد چطوري همه ي اين ها را از ديد مردم پنهان كردند؟ اصلا اگر گوگوش از اين دسته گل ها آب داده بود چطوري تبعيد نشد و سالها در ايران خوانندگي كرد؟ سوال ديگر: گوگوش كي رفت زندان ؟ كي قبل از ازدواج حامله شد و چطوري حاملگي اش را پنهان كرد؟

پاسخ

1

5

:
این سوالها که پرسیدی رو باید از خودش ، محمد رضا و یا ساواک و یا سازمان سیا و یا موساد و یا کا گ ب بپرسی !!

8

1

مطلبی که درمورد فومیکا پهلوی گفتم رو چند سال پیش توی روزنامه خوندم نوشته بود اون زن ادعا میکنه در روز تولد رضا پهلوی بدنیا اومده اسم روزنامه رو نمی تونم بگم ولی یکی از روزنامه های معتبر کشوره

پاسخ

11

9

:
روزنامه چاپ ایران بعید می رسه یه همچین چیزی رو پخش کرده باشه !!

7

0

حرف نداره

پاسخ

2

1

خوب مردم رو سرکار گذاشتین هیچ مشکلی نداریم فقط ثابت شدن این مورد است

پاسخ

5

2

یه ذره منطقی فکر کنید
1. اگه گوگوش 9 ماه باردار بود تو اوج دورانه کاریش به نظرتون طابلو نبود در ضمن حاملگیم چیزی نیست که بشه تو قیافت قایم کنی
2.شاه که از کسی ترسی نداشت مطمن باشیذ گوگوشم از خوداش بود باش ازدواج کنه پس دلیلی نداشت مخفیانه کارشونه کنند
واسم بیشتر خنده دار واقعا کسی هست باور کنه

پاسخ

13

5

خب لابد اگه ثابت بشه ارثیه هم ادعا میکنه و گرنه فرض میکنیم هست و راست هم میگه

پاسخ

5

0

يا خدا،اين چيه ترسيدم!!!!!

پاسخ

15

0

پس اگه اینطوریه از اول اسم محمد رضاوگوگوش میشه اسم این دختر کوچولو رو گذاشت مرگوش پهلوی ............مبارک

پاسخ

1

3

ما خودمان اون زمان ره یادمان میاد من اصلا نمیدونستم گوگوش کیه؟،،،،کیه؟کیه؟کیه؟

پاسخ

6

4

این بیچاره با فرحناز پهلوی دوقلو بوده ؟! حتما از پدر جدا . از مادر سوا !

پاسخ

1

13

:
اصلا قیافه فرحناز ، ماه پاره است !!

11

0

مرگ بر پدرش و مادرش

پاسخ

31

14

طفلکی معلوم نیست به کی رفته

پاسخ

15

0

بنظرمن اگر ادعا کرده بودی بچه اومبا ببومبای افریقای هستی تا شاه و گوگوش باشی برو این ادعا را برای افریقای بکن

پاسخ

11

2

در هر صورت خاک توسر شاه وگوگوش

پاسخ

20

20

جلل خالق !!!

پاسخ

8

0

حاصل ازدواج فامیلیه

پاسخ

4

1

منم فرزندشاه ولیلا فروهرم خوب جیه مگه

پاسخ

29

8

خیلی قیافه ی وحشتناکی داره....

پاسخ

15

1

منم محصول مشترک ایران انگلیسم بابام رضا خان بوده مامانم هم ملکه انگلیس اگه قبول ندارید حاضرم با نوه ملکه آزماییشdnaبدم

پاسخ

14

16

:
چه تروریست خطرناکی است این اقای رضا خادمی ، فرزند رضا قلدر و ملکه انگلیس !!

22

11

سلام بچه ها
چرا همه مسخره اش میکنید،شاید راست میگه
مثلا من خودم حاصل ازدواج پدر و مادرم هستم!!!

پاسخ

34

0

یه کم شبیه گوگوشه ولی خب حرفش باورکردنی نیست...اگه اینجوریه مهناز افشار بیشتر شبیه گوگوشه
حالا از کجا فهمیده؟؟؟من بازم اینجا سر میزنم فقط یکی بگه از کجا فهمیده مادر و پدرش اون دوتا ان؟؟؟

پاسخ

10

6

مردم ازخنده واز اين كامنت هاي بانمك شما عزيزان ............ياد مصرف كرده خرده نگيريد

پاسخ

13

1

منم نوه شاه وحمیرا ام . آزمایشِDNA میدم

پاسخ

16

1

منم محصول ازدواج شاه با کلفنت مادرش(خیرالنسا) هستم.

پاسخ

12

8

بیشتر بهش میخوره دختر بن لادن باشه تا دختر شاه و گوگوش. یا مثلا دختر قذافی

پاسخ

31

1

بچه ها مگه امروز 13 بدره ؟؟؟؟؟
این قشنگترین دروغ 13 بود که تا حالا شنیدم

پاسخ

20

4

هم شاه سفید رو بود هم گوگوش این چرا اینرگی شده
حداقل خودتو یه کم گریم می کردی شبیه یه کدومشون بشی
با طالبان یه تماس بگیر به همچین نیرو هایی احتیاج دارند ... والااااااااا

پاسخ

35

5

راست میگه بنده خدا از دست پرستار افتاده اینجوری شده

پاسخ

10

1

از قیافش معلومه چیزی مصرف کردی توهم زده فاز دختر شاه و گوگوش بهش دست داده... روانی

پاسخ

20

9

بابا این بیشتربه نظرمیرسه مامان گوگوش باشه تادخترگوگوش

پاسخ

25

15

قیافش که به پسر گوگوش می خوره
بعید هم نیست کثافت کاری هاشون که شهره بود و هست همچنـــــان

پاسخ

32

43

قربون خدا برم این دیگه چیه؟ چقد شبیه آدمه

پاسخ

30

8

از این کارهای کثیف بسیار می کردند

پاسخ

30

31

خیالاتی شده...

پاسخ

29

8

یعنی از ازداوج مثل شاهی و مثل گوگوشی، مثل اینی درمیاد؟ چه میکنه این جهش ژنتیک!!

پاسخ

39

4

ههههههههه ببین اگه موفق شدی امیل کن منم یه فکرایی دارم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بیچاره توهم میزنه

پاسخ

27

3

این هم یه مطلب مسخره که در حد شایعه هم نباید بهش توجه کرد مثل مطالب دیگه

پاسخ

44

9

از هر دوشون اين چيزا بعيد نيست ولي فكر نكنم ادعاي اين خانم واقعيت داشته باشه. كلا هركي كه مشهور و بزرگ ميشه شايعات هم در موردش بزرگتر ميشه.
جام عزيز لطفا اگه رفتن آزمايش DNA رو دادن و جوابش مشخص شد ما رو هم در جريان بذار.

پاسخ

17

21

دختر شاه و گوگوش نه ولی می تونی بیای تو برنامه ماه عسل تا احسان علیخانی یه پدر و مادر خوب واست پیدا کنه .

پاسخ

59

7

:
خیلی موضوع خنده داری نیست ، همه نظرها هم خنده دار نیستن ، به نظر درام می اد !!

8

2

:
نظر همه عزیزان خنده دار بود ولی نظر شما رو خوندم دارم می میرم از خنده معرکه بود

2

8

بابا چه حرفایی میزنه هااااااااااااااااااااااااا.

پاسخ

7

3

اولا تا حالا كجا بوده؟ظاهرش كه به شاه و كوكوش ذره اي شباهت نداره.'اخه گيرم كه باشي ( اونم مخفي) شاه چطو فاميل پهلوي رو بهت ميده؟؟؟؟؟

پاسخ

16

3

:
حالا کم کم پهلوی ها میریزن بیرون !!

13

1

احتمالا تو دانشگاه دست میداختنش به گوگوش و شاه شبیه به همین خاطر صبح که از خواب پا شده گفته شانسمون رو یک محکی بزنیم .....

پاسخ

19

5

:
یعنی به نظرت می اد این دانشگاه رفته:))

3

0

:
شانس داره واقعا فرزند دو انسان بد نام باشی !!!

8

5

اخه مادر بزره قشنگم تو چقد شبیه گوگوشی!!!!!!!!!!!1والا من که تو این سباهت موندم

پاسخ

12

5

نوش جان

پاسخ

4

4

توکه میبینی سرانجام فساد اخلاقی اینست چرا راه زندگی درست را انتخاب نمیکنی ؟بیا از امروز تصمیم بگیر سالم زندگی کنی که فرزندت دنبال کشتنت باگیوتین نباشد زیرا این امر نتیجه طبیعی اعمال انسان است تا در قیامت چه میشود خدا میداند .

پاسخ

8

27

:
تقسیم بر 12 : شما حالت خوبه؟

15

2

این که همه جاشو عمل کرده تازه شده این

پاسخ

10

3

از اين گوگوش خيلي برمياد خدا كنه اثبات بشه يكم بخنديم

پاسخ

23

18

تمام بچه های شاه شبیه خودشن این زنه سنش بالاست امکان نداره دختر گوگوش باشه چند سال قبل هم یه زن کلاهبردار با نام مستعار فومیکا پهلوی ادعای مسخره ای کرده بود گفته بود بچه اول شاه و فرحه و توی بیمارستان برای اینکه بگن بچه پسر بود اونو با رضا پهلوی عوض کردن و رضا پهلوی بچه ی شاه نیست درحالیکه قیافه و مخصوصا بینی بزرگ رضا پهلوی کاملا شبیه شاهه

پاسخ

16

27

:
نه خانم ، فولیکا پهلوی فرزند شاه است ، زمانی که شاه ثریا را طلاق داده است و با فرح ازدواج نکرده است ، از مادری که تا کنون نامش فاش نشده است بدنیا امده و اکنون تلویزیونی به نام پارس تی وی دارد !!

28

1

فتوشاپه

پاسخ

8

8

:
چی فوتوشاپه؟ حالت خوبه؟

2

0

بچه ها بچه ها منم پسر شماعی زاده و مهستی هستم.حالا اگه شماعی زاده مرده بیاد آزمایش dna بده.

پاسخ

13

9

:
از اسم مذهبی ات خجالت بکش این حرف رو می زنی !!

8

2

قیافه بدی نداره ولی جراح زیبائیش هم نامرد بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ

6

1

واقعا از این خبر مهم تر نبود ما که شوکه شدیم وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ

7

12

:
کمی هم تاریخ معاصر کشور برایت مهم باشد بد نیست ، و اینکه بدانی چه افرادی تا چندی پیش حکومت میکرده اند !!

14

2

هرکی که زمان شاه یه سلام وعلیکی داشته وبه نون ونوایی رسیده داره منکرهمه آشنایی ها باخانواده پهلوی می شه امااین خانوم داره میگه که ازجنس خود پهلویم وگوگوش...خانم بیدارشوتوهم بسه دیگه

پاسخ

2

6

تا حالا کجا بوده
امروزه نون از قبل پدر و مادر نیست . طفلکیها خودشون هم موندن .......

پاسخ

5

2

اگر این قضیه واقعیت داشته باشه حتما موقع تولد این خانم شاه و گوگوش با هم مشکل داشتن که این یارو انقد زشت و ایکبیری شده

پاسخ

12

4

خوشحاله بابا!!!

پاسخ

7

0

عزیزم .... منم از فانتزیام این بود که بچه شاه باشم .... آخی عزیزم .....
ولی اگه آزمایش دادی بجه شاه بودی یکم از پول بابات واسه سرووضعت خرج کن و از مامی جونم الگوبگیرجوجه اردک زشت

پاسخ

10

5

بروپیش مامان بپرس کی وکجا

پاسخ

43

1

تو آکادمی گوگوش شرکت کنه معلوم میشه

پاسخ

53

6

بنده خدا اگه فکر کردی با این کار میتونی به یه نون و نوایی میرسی اشتباه کردی!دریغ از یه پاپاسی

پاسخ

45

14

:
دقیقا دو فرزند شاه که به نون و نوا رسیدند ، باز هم خوبه این تونسته تا الان زنده باشه !! حداقل خود کشی نکرده !!

13

1

این خانم بیشتر شبیه فرح خانم تا گوگوش

پاسخ

26

11

:
خانم فرح به اندازه کافی تو کاخ زایمان کرده این یکی رو دیگه گوگوش زحمت کشیده !

22

0

خنده داره...نه؟!خخخخخ

پاسخ

27

17

:
اگر واقعیت داشته باشه ، گریه داره !!

15

1

واقعا جرا یه همچین فکری کرده،بابا تو کجا و گوگوش کجااااا؟

پاسخ

41

9

آخه یکی نیست به این احمق بگه کامبیز پسر گوگوشه به شاه چه ربطی داره که با اون آزمایش بدی باید از بچه های شاه بخوای والا شاید بچه گوگوش باشی و با هر کی

پاسخ

34

11

:
شما متخصص ازمایش دی ان ا هستید !!

9

1

ظاهرا به هیچکدامشان نرفته

پاسخ

12

1

عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی نهد. من هم حاصل ازدواج شاه و هایده هستم.

پاسخ

78

6

خدا رحم کنه خیلی وحشتناکه

پاسخ

9

14

حتما ارث و میراث شاه زیاده که ایشون می خواهد به ارث و میراث قانونی خودش برسه ، چرا باید همشو اون یکی بخوره

پاسخ

37

26

:
ارث و میراث شاه برای فرزندانش در به دری و بیماری روانی بود !!

19

0

شما هم جاي اون بودين كه پدرش شاه بوده و مادرش وگوگوش و نتونه ثابت كنه قيافه هاتون از اين داغون تر ميشد

پاسخ

39

6

این ازدواج که میگه امکان پذیر نیست

چون شاه و گوگوش حداقل 31 سال تفاوت سنی داشتن (شاه 1298 ه.ش) و (گوگوش 1329ه.ش)

پاسخ

22

37

:
فکر می کنی فرح چند سالش بود مگه !!

18

5

عجب مطلب مهمی!!! به به، به به

پاسخ

31

8

با یک آزمایش DNA معلوم میشه اگه راست گفته باشه که چشم طرفداران شاه و گوگوش روشن !!!!! اگر هم دروغ گفته باشه که خودش میدونه و بقیه ماجراو........

پاسخ

38

8

شاه خوشتیپ بودبه قیافش نمیخوره دخترشاه باشه البته بایدبره ازمایش بده تاهمه چی معلوم شه.

پاسخ

63

14

:
خیلی ها که نزدیک به یک ماه هم گذشته ، بازهم تائید نکردی ، مطلب ناجور و بدی هم ننوشته ام فقط ظاهرا خوشت نیومده !!
جام نیوز: دوست عزیز سلام. اگر نظرات خبرها را خوانده باشی متوجه می شوی که جام نیوز تمام نظرات(چه نظرات موافق و چه نظرات مخالف) را منتشر می کند و منتشر نشدن نظر شما به دلیل زیاد بودن نظرات است. مطمئن باشید نظر شما در اسرع وقت تائید خواهد شد. با تشکر

4

1

:
ننگ با رنگ پاک نمی شود ، خبرهای شما را به دلیل جذابیت دنبال نمی کنم ، واقعا متعجبم چه کسی به افرادی مثل شما اجازه فعالیت داده است !!

7

1

مرگ بر ساواک:
مگه این سایت هم توسط ساواکی کنترل می شه که نوشتم مخصوصا دماغ شاه و عینک شاه خیلی خوشتیپ بوده تائید نکردی !!
جام نیوز: دوست عزیز از اینکه مطالب این سایت را دنبال می کنی خوشحالیم. به علت زیاد بودن تعداد نظرات، نظر شما در صف انتشار قرار گرفته است. در اسرع وقت منتشر می شود. با تشکر

6

1

از قیافش معلومه که تو فازه و توهم زده بنده خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ

40

10

سایت دروغگو:
چجوری نظردومشو جواب دادی ولی نظر اولش توصف انتظاره.....؟دروغگودروغگودروغگو دروغگودروغگودروغگو...............

جام نیوز: دوست عزیز نظرات به چند دسته تقسیم شده اند و هر کدام از همکارانم بخشی از نظرات را بر عهده دارند که انشاء الله با تلاش بیشتر همکارانم نظری که مد نظر شما است نیز منتشر خواهد شد. با تشکر

1

0

در هر صورت چرا دوستان برداشت بد دارند این بنده خدا که گفته چند بار از برادر خودش درخواست کرده که بیاد برای ازمایش بعید هم نیست ..این که با یک ازمایش مشخص میشه

پاسخ

55

6

این که همسنه گوگوشه!

پاسخ

43

12

دروغ که شاخ ودم نداره حالا یادش افتاده بعد هم این اولین باری نیست که ازاین تهمتها میزنند خدارا فراموش کرده اند
به علاوه حتی ظاهرش هم نشون میده که!!!!!!!!!!!

پاسخ

42

15

به قیافه اش میخوره 50 رو رد کرده باشه. تا حالا یادش نبود که بابا و مامانش کی بودن؟

پاسخ