جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
آخرین اخبار جام
الجمعة ١٧ جمادى الثانية ١٤٣٥
جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
Friday, 18 April 2014
 
 
کد خبر: 207307
نظرات: 10197 بازدید
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۴/۱۸ - ۲۰:۲۰
ابلاغ افزایش حقوق‌ فرهنگیان
به این مطلب امتیاز دهید
0 15 بازدید
78 نظر
[-] اندازه متن [+]

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزایش احکام فرهنگیان با حقوق تیرماه در هفته‌جاری ابلاغ می شود، گفت: در سال ۹۲۹۱ در زمینه سرانه مدارس، امور پرسنلی کارکنان، عدم پرداخت بیمه طلایی به مدت ۹ ماه با مشکل مواجه بودیم اما در تیرماه امسال با تخصیص اعتبارات، مشکل سرانه مدارس شبانه‌روزی و روستا مرکزی حل می شود.
وحید کیارشی در آخرین روز از سی‌امین اجلاس روسای مناطق آموزش و پرورش کشور که در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم‌پزشکی در حال برگزاری است با ارائه گزارش بودجه آموزش و پرورش گفت: در سنوات گذشته به ویژه سال ۹۱ شرایط سختی را گذراندیم و همان‌طور که در کارگروه مفصل درباره آن عنوان شد، مشکلات و نیاز‌های شما در بحث روستا مرکزی، شبانه‌روزی، بدهی‌های اداری و اجرایی مشخص است.

وی افزود: وزرارتخانه اقداماتی در امور مالی انجام داده‌ و در بین استان‌ها یکسان عمل کرده، به طوری که در سه سال گذشته به ویژه پارسال از مبلغ اندک حقوق باقی‌مانده حقوق را بین همه یکسان توزیع کرده‌ایم.

کیارشی با بیان اینکه کل اعتبار آموزش و پرورش استان‌ها ۵۸۰۰ میلیارد تومان است، اظهارکرد: درسال ۹۲ اعتبارات آموزش و پرورش به ۱۴هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده اما برآورد آن تا پایان سال بالای ۱۵هزار میلیارد تومان است و می‌توان گفت کل اعتبارات آموزش و پرورش نسبت به سال ۸۷، سه برابر و نسبت به سال ۸۸، ۵۰ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۸ کل این اعتبارات ۹۸۰۰ میلیارد و امسال ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است. کل بودجه در فصل اول ۱۲۲ درصد رشد کرده و از سال ۸۸ تا ۹۲ حدود ۵۰ درصد رسید.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق تیرماه همراه با احکام فرهنگیان در هفته‌جاری ابلاغ می‌شود، افزود: در سال ۹۲۹۱ در زمینه سرانه مدارس، امور پرسنلی کارکنان، عدم‌پرداخت بیمه‌طلایی به مدت ۹ ماه با مشکل مواجه بودیم اما در تیرماه امسال با تخصیص اعتبارات، مشکل سرانه مدارس شبانه‌روزی و روستا مرکزی حل می‌شود.

کیارشی گفت: سرانه مدارس شهریور ماه تأمین می‌شود و بودجه‌های مرتبط به کلاس‌های ضمن خدمت کتاب‌های جدید پایه سوم ابتدایی و اول متوسطه اول و آمادگی دفاعی تامین شد. ضمن آن که حق‌الزحمه خرداد و مردادماه فرهنگیان نیز شهریورماه پرداخت می‌شود و همچنین ۸۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مطالبات آب برق و گاز نهایی شده و وزیر آموزش و پرورش با تعامل با وزارت نیرو این موضوع را تأمین می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

110

کلیدواژه ها
خبرهای داغ
نمایش نظرات
نگران:

دوستم ترک تحصيل کرد من معلم شدم. حالا اون پورشه داردو من پوشه . او اوراق مشارکت و من اوراق امتحاني. او عينک افتابي و من عينک ته استکاني . او بيمه زندگاني و من بيمه خدمات درماني. او سکه و ارز و من سکته و قرض.درددل يک معلم

پاسخ

3

0

زهرا اسمعیلی:

به نظر بنده این وزیر همراه با تیمش وکسانی که از او حمایت کردند از سرمایه های این کشورند البته در تبلیغات ورساندن حرف مفت خود به همه ی گوشها واگر توصیه بنده را بپذیرند در این راه وارد شوند بسیار موفق خواهند بود .این توصیه را جدی بگیرید .بسیار نادر هستید ما قدر شما را ندانستیم حد اقل خودتان قدر خود را بدانید.؟////"""""""""||||||||

پاسخ

0

0

:

من واقعا نمی دانم چراباید افزایش حقوق معلمان توسط وزیر در رسانه ها گفته شودچرا وزیر خودش نمی گوید من چقدر می گیرم

پاسخ

3

0

مينا:

سلام پشيمونم از اينكه سالهاي سال حروف را كشيدم تا دانش اموزان الفبا را بياموزند غافل از اينكه روزي از ان حروف بر ضد ما استفاده كنند .و مواردي اين چنين بر ضد ما بنويسند خودم كردم كه لعنت بر باد .خود كرده را تدبير نيست. افسوس كه بعضي ها گذشته را فراموش مي كنند

پاسخ

9

0

قلی:

وززیرحالت خوبه

پاسخ

3

0

ولی:
وزیررفته گل بچینه دلت خوشه قلی جان این حرفارو به سنگ می زدی آب می شد ایشون به روی مبارک نمی آرن زن وبچش گرسنه موندن ... نه

3

0

مينا:

با سلام من ميخوام بدونم كه حقوق معلم هارو از جيب كي بر مىدارند كه بقيه انقدر حرص مي خورند و هميشه با افزايش حقوق ما كه خيلي كمتر از بقيه است مشكل دارند باباجون انقدر بخيل نباشيد ما كه نرفتيم مازراتي بخريم شما انقدر حرص مي خوريد هنوز حقرق عاديمون رو هم ندادند .پس دلتون بيشتر خنك شه . شما فكر مى كنيد كه چقدر بايد بديد كه كسي بچه هاي شمارو نگه داره؟البته اگه نگه دارنه. باز هم ما هستيم كه صبر ايوب داريم البته اگه اخرش كارمون به تيمارستان نكشه .پس شما هم بجاي لينكه انقدر بخيل باشيد لاقل هيچي نگيد كسي نميگه شما لال هستيد

پاسخ

7

0

علی:

دوستان عزیز من معلمم ما باید واقع بین باشیم خدایی ما تابستا ن سر کار می رویم که حقوق به ما بدهند شما مشکلات کشور را درک نمی کنید عرق ملی ندارید
بی انصاف روزه هم می گیری به فکر همسایه ها نیستی ؛سوریه , لبنان ،غزه ، عراق اونها واجبند یا آبروی تو > مردانه خودت بگو ، مگر نگفته اند الجار ثم دار پس چی میگی
بابا جان نیست از کجا بیارن مگه بادبادکه بادش کنند چک تو برگشت زدن باشه ؛ طلب کارها آبرو تو بردن باشه چون مگه هنوز آبرویی هم برات مانده،مضحکه قوم و خویش شدی باشه اشکالی نداره چون ما خیلی وقته دلقکیم
بی انصاف ها اونجایی که برای معلم ارزش قائلند ژاپنه نه ایران . ارزش و اعتبار می خواستی باید میرفتی حوزه نه دانشگاه
توی معلم برو بمیر ،حق ؟ برابری؟ عدالت اداری؟ آرامش؟ باز میخای کار دست بعضی ها بدی ؟
استخدام جایگزین ؟ پاداش معدل برای بچه ی تو ؟؟؟؟؟؟؟ حق پرستاری بچه؟؟؟؟؟ وام بی بهره برای رفع مشکل حاد؟ ؟؟؟؟؟حق مسکن؟؟؟؟؟؟ .....بابا برو کشکتو بساب حالت خوب نیست
برو برو سر بچه هاشون رو گرم کن درد سر درست نکنند و جوان ها فکر های بدبد به سرشون نزنه
راستی عدالت کیلویی چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دیوانه کرده اند !!!!!!! نه بابا حالا مونده تا دیوانه کردنت اگر بچه ها شون اعصابتو بهم ریخته اند باباهاشون میخان دیوونه ی دیوونت کنند حالا ببین کی گفتم
آقای وزیرهمه وزارتخانه ها به روش های من در آوردی برابر حقوق کارمندانشون پاداش و کارانه و حق سفره و و... میدن دمت گرم با 25 سال خدمت به یاد ندارم وزیری به توانمندی تو 10 روز حقوق ها را عقب بندازه . راستی ، خدایی ، تو رو جانت مامانت در مورد حقوق تابستان معلم ها جدیدا استفتا نگرفتی؟ مردانه راستشو بگو

پاسخ

7

1

علی از زاهدان:

سلام به همکاران
درسته ما سه ماه تعطیلیم اما عوضش
1-پول 2-اعتبار3-پرستیژ اجتماعی4-جایگاه اجتماعی5-شخصیت یک فرهنگی6-احترام7-حق انتخاب8-تنوع کاری9-اعصاب10-زندگی ارام11-لبخند
نداااااااااااااااااااااریم.
کاشکی معلم نبودم.....

پاسخ

6

1

:

این وزیر دروغگو و چاپلوس چرا پاسخگوی دروغ های خودش نیست؟

پاسخ

5

1

آزاده:

من موندم چرا انقدر بدو بدو این اصلاحات انجام شد .دولت تو این 8 سال برای ما معلمان حقی متصور نبود حالا که دوره اش تموم شده مثلا به فکر ما افتادند ؟ حالا با این همه افزایش حقوق چی کار کنیم ؟من که عادت ندارم بلد نیستم خرج کنم . 5مرداده هنوز حقوق ندادن و خبری هم نیست انگار شورشو در آوردن دیگه . کجای دنیا معلم انقدر بدبخته ؟آقا اصلا ما تابستونم می ریم سر کلاس اندازه 1 فوق لیسانس شرکت نفت بهمون حقوق بدین .

پاسخ

10

0

هنرآموز:

امروزم که پنجم برجه هنوز حقوقو نریختن...
احتمالا میخوان کاری کنن که بگیم اضافشو نخواستیم اصلشو بدید!!!!!!
گرچه حقوقی هم نیست، برای من که یه خانم هستم پول تو جیبیه...در صورتی که همسرم هم مثل من مدرکش مهندسیه ولی توی سازمان دیگه با حقوق و مزایای خوب، کار میکنه...
بعد از 9 سال حق التدریس بودن و تدریس کامپیوتر و دایم بروز بودن دیگه خسته ام ،دیگه به هیج کس توصیه نمی کنم معلم شه

پاسخ

12

0

:

افزایش حقوق نخواستیم حقوق عادیمونو ندادن و چون حقوق هر ماه 27 پرداختمیشد الان تاخیر 10 روزه داره اصلا شما میدونید وقتی صابخونه برای اجاره خونش هر روز زنگ بزنه یعنی چی ؟میدونید ماه رمضون یعنی چی ؟
خجالات بکشید چرا اینخبرو درج نمیکنید بجای اینکه سخنگوی دولت باشید سخنگوی مردم باشید ننگ بر شما

پاسخ

10

0

lmahdi:

حقوق فرهنگیان پرداخت نشده اقساط عقب مونده آقای وزیر چرا جواب نمیدی?

پاسخ

8

0

حسین 2007:

به سلامتی دیگه بحث افزایش هم کنسل شد ! متاسفم برات آقای وزیر

پاسخ

5

0

لیلا راهی:

الان 5 تیره حقوق نگرفتیم.
بنده بعد از تربیت معلم همیشه در روستا بودم 14 سال تمام قبلا پاداش مناطق روستایی می دادن که چندین سال است ان هم کسر شده در عوض هیچ مزایای دیگری نداده اند ومن نیز هیچ پارتی ندارم که در شهر باشم من با چه انگیزه ای در روستای دور افتاذه تدریس کنم پول سرویس رفتن وبرگشتن با ماشینهای درب وداغون روستا که بوی بنزین تا مدرسه باعث عود میگرن بنده میشود بیشتر از 120 هزار تومن است وحق روستا 30 هزار تومن تازه مدیران این روستاها نیز برعکس بسیاری از مدیران شهری به تاخیر وغیبت حساستر هستند من دخترم را قبل از باز شدن مهد به مهد میبرم وهمیشه با زنگ من در های مهد باز میشود .بعد در رتبه بندی ار امتیاز طراح سوال امتحان نهایی سحبت میشود اصلا من به عنوان معلم فراموش شده ام چه رسد به طراحی سوال.
تحقیق نوشتم ،پژوهش نوشتم،با امکانات کم در جشنواره مقام اوردم وهمچنان امسال نیز در روستا هستم این بی عدالتی
برای من درد ناک است اقا وخانم مسئول انصاف داشته باشید بیش از این ما را نرنجانید صبر هم اندازه ای دارد
تکلیف ما روشن نیست کارمندیم استادیم چی هستیم حق حیات داریم اصلا انسانیم
اگر انسان نبودیم با این وضع به شغلمان ادامه نمیدادیم میانگین گار مفید ادارات نیم ساعت است همانهایی که ما را بیکار میدانند اما این امکان ندارد که معلمی کمتر از 4 ساعت کار کند یعنی ممکن نیست کمتر از این کار کند که این متوسط کارمان است وبیشتر از این نیز است.
کارمند کدام اداره کار اداره را بدون اضافه کاری در منزل انجام میدهد غیر از ما ونصف حقوق انها را هم نمی گیریم دیگر نمی خواهیم عاشق باشیم تکلیف ما را روشن کنید یا رومی روم یا زنگی زنگ.
100 هزار تومن افزایش نمیخواهیم حقمان را می خواهیم .حق فرزندانمان را می خواهیم من نمی خواهم فرزندم در کلاسی بنشیند که معلم حال درس دادن که ندارد چون کار دیگری دارد در فکر معامله و...................است حتی حوصله رفتار درست را نیز با فرزندم ندارد واین فرزندان من همه ی فرزندان ایران (غیر از اقلیت ثروتمند) سر خورده وبدون تربیت وپرورش درست
تحویل جامعه شوند خوش انصافها اموزش پرورش فقط الان نیست .اگر کسی کاری از دستش بیاید وانجام ندهد در پیشگاه عدل الهی باید جوابگو باشد(به همین خاطر هم تا الان کار کرده ایم)اما دیگر توان نداریم می خواهیم نمی توانیم نگذارید به جایی برسد که نخواهیم بتوانیم.

پاسخ

7

0

مينا:

دوباره سلام به همكاران عزيز و زحمت كش خودم يادم رفت بگم بعضي از كارمندها كه انقدر از تعطيلي ما نارحت هستند جايشان را با ما عوض كنند من به شخصه حاضرم .اونا هيچ اينو نمي دونن كه يه روز كه بلند ميشي و مي بيني بچه ات داره تو تب مي سوزه نمي دوني چه خاكي تو سرت بريزي چون نمي توني مثل كارمندهاي ديگه مرخصي ساعتي بگيري ويا بگي دوستت برات كارت بزنه .اگه نري مدرس زلزله مياد وفرداش با هزار دلهره كه انگار دزدي كردي بايد بري واخم وتخم مديرو تحمل كني از طرفي مي بيني تو دفتر حضور وغياب با قرمز نوشتند فلاني غايب واز طرف ديگر هم طلبكاران هميشگي كه اوليا هستند را هم بايد جوابگو باشي و اگه بري بايد بچه ات تو خونه تنها تا ظهر با عزراييل دست وپنجه نرم كنه ودر اخر اينكه قشر فرهنگي متاسفانه اصلا هواي همو ندارند.كارمند ي گفته بود معلم ها الان زير كولرند اما نگفته كه از گرسنگي زير كولر غش كردند گفتم كه جاها عوض البته حقوق ها هم عوض ببينم حالا كدوم كارمند جنمشو داره كه يك ساعت نه يك روز يك كلاسو كنترل كنه بگه . انقدر از تعطيلي ما حرص نخوريد فكر كنم ديگه حسابي دلتون خنك شده باشه به زندگيتون برسيد وتوي ادارتون پشت كامپيوتر فيلم و موسيقي دانلود كنيد و حالشو ببريد .البته منظورم اون ....درصدي نيستند كه كار مى كنند

پاسخ

11

0

قدیمیه تازه وارد:

بابا یکی به اینا بگه بعد از اینهمه قومپوزدر کردن وقوپی اومدن وانقورت در اوردن و....حقوق تیرو بدن بدجور توی امپاس شدید قرار گرفتیم ....همه افطاری میدن ما تو افطار خودمونم موندیم...........

پاسخ

5

0

مينا اشرفي:

با سلام خدمت همه فرهنگيلن عزيز نرود ميخ اهنين بر سنگ اي اقا چي مي گيد شما همون هايي كه ميگن خوش به حال معلم ها وقتي يك روز تعطيل ميشه ناراحت مي شن چون تحمل بچه هاي خودشون را ندارند ودوست دارند كه هميشه اونا مدرسه باشند تا خانم ها راحت به..................برسند ..واينكه اونهايي كه همسن بچه هاي ما هستند درادارات ديگر حقوقشان از ما بيشتر است واقعا مايه شرمساريه كه يه قمر خانم بر گرده به ما بگه وا.....................شما براي همين ميريد سركار ؟واقعا كه .يه نكاهي به بلاد به قول يه سري كفر بندازيد ببينيد چه ارزشي براي معلم قايلند

پاسخ

19

0

سعید اقبالی:

چندر غاز بحقوق ناچیزمون اضافه میشه باید کل مردم دنیا خبردار شن.ادارات دیگه هم افزایش حقوق دارن اونم چه افزایشییی،واسه چی مال اونا اعلام نمیشه.در ضمن صاحبخونه های ما مثل گرگ گرسنه در کمینن تا خبری از افزایش حقوق به میون میاد فورا یه دویست سیصد تومن میکشن رو اجاره خونه ها.نخواستیم باباااااا.ارزونی خودتون.شما جلوی این تورمو بگیرین ،اضافه حقوق پیشکشتون.بذارین این چند صباحی که از عمرمون باقی مونده با آبرو زندگی کنیم و شرمنده خانوادمون نشیم.خیلی حرف زدم ولی بخونینششش

پاسخ

4

0

همینطوری:

زیاد جوش نیارین بابا اینو هم میدن خیلیه ...نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه غلام

پاسخ

0

2

نوید:

با سلام :هر سال بن ضیافت می دادند امسال قطع شده .همه ارگانها چه ریخت و پاشی دارند اینجا گدا خونه است .خدااااااا
در اخر معلمی شغل انبیاست حقوقش نصف افغانیاست.

پاسخ

4

0

:

امروز 4تیره همه فرهنگیا بدجوری تو آمپاس هستند بابا مغلطه نمی کنم این چندرغاز حقوق معلمی که اینقدر قیف و قپی اومدن تو سایتها نمی خواد به ضرس قاطع می تونم بگم که حقوق یه لیسانسیه تو آموزش و پرورش کمتر از یه رفتگر شهرداریه باور کنین لوقوز نمی گم ای کاش خود مسولین هم تو آمپاس باشند تادرد مارو بفهمند

پاسخ

6

0

آموزگار بی نفس :

این هم از افزایش حقوق!! این همه تو بوق وکرنا کردن ایخدا به فرهنگی بی نوا ترحم کردیم وصد تومن بهش خیرات کردیم!!!!! حالا
امروز سوم برجه هنوز از حقوق خبری نیست بماند فیش حقوق رو که تو سایت زده بودن با صد تومن خیراتشون ،پاک کردن.فقط خدا به فریادمون برسه..............................................

پاسخ

11

0

ئتت:

امروزدوم برجه ولی هنوزازحقوق خبری نیست...اگه برای 100تومان این همه تاوان باید پس بدیم بابانخواستیم اضافه حقوق...

پاسخ

7

0

امیر:

سلام خدمت خلق ومعلمین

خلایق هرچی لایق(ادبیات مردم)
همینه که هست(ناامیدی از وزارت)
حقوق همینه میخوای درس بده میخوای اخراج شو(ترس از اظهار نظر)
معلمی یعنی مصرف کننده بار تولیدی نداره(یاس از حقوق)
معلمی یعنی گدایی(آفریقا با تمام حیاته وحشش)
معلمی یعنی با حسرت به دیگران نگاه کردن(حسرت از نداشته ها)
معلمی یعنی همین حقوقو بگیر نق نزن(کودک شارژ بشو با یه ادامس)
آیا تو ایران یه معلم خاویار دیده؟
پسته خورده؟
میوه خریده؟
اصلا پیش خانوادش آبرو داره؟
معلم یعنی سوختن وسوختن
ساختن کجاس؟
تازه اگه ازشون بپرسی میگن معلمی شغل نیست عشق است
عشق به تدریس البته با معده هایی کاملا اسیدی
ای خدا چکارکنم دلم پره از ضمن خدمت
دلم پره از سوز وسرمای کولرگازی بانکها وپنکه خونه خودم
دلم برنج میخواد گوشت میخواد اما من کجا سوپری کجا
بزن بریم به سرعت برق وباد بزن بریم از این ارگان
بزن بریم از کلاس
راستی دانش آموزا هم از ما دسته کمی ندارن
از کمبود خون چشمها وگوشاشون کبود وکره
ای خدا معلمی شغل انبیاست پس آیا من هم باید برم تو کوه ودشت؟زیر دوار وکوله؟راستی معلمین عزیز بریم تو شبه جزیره عربستان وسرزمین حجاز به معلمی نیاز دارند؟
بابا منم معلم بشم؟زهر مار معلمی آخه شغله ؟چی بگم به بچم
عزیز دلم مگه دیشب مامانت بهت غذا داد که میخوای معلم بشی
شوهرم من میخوام روسری بخرم ناسلامتی عیده برم بخرم ؟
برو بازار ولی مواظب دخلوخرج باش وتازه هیچی نخر آروم برو سریع بیا مواظب باش شاهپره نیشت نزنه چون بیمه طلایی دیگه جوابگو نیش پشه نیست

همه کارمندا گوشی اپل وگالکسی اما منه معلم همون نوکیا 1100 ویا سونی اریکسون k320
ایخدا میگن خلایق هر چی لایق
آخدا ای آخدا
منم معلمم تو هم خدا کدوم کار من اشتباهه
کجایه محاسباتم ناجوره؟
شاگردام همه دکترن تراول دارن ماشین وزن امیدوار به اینده دارن
آخدا منم کارمندم ترب هم ندارم زنم هم رفته خونه باباش فکرکنم ناامیده
راستی من ماشن دارم اخر سیستم اشمش پرایده تو چی داری؟حتما معملی؟
یا شاید هم کارمندی؟اخه پراید کارمندیه یه فرهنگیه؟
میگن پراید ماشینه فرهنگیاس
تازه هواشونو هم داره براش ایربگ گذاشتن
آهای مردمه دنیا آهای مردمه دنیا
دله دیوونمو کشوندم تو دشتو بیابون
از این سو به سو
واسه یه لقمه نون
راستی فلان بازیکنه فوتبال یکمیلیاردواندی میلیون پول میگیره واسه یکسال
منه معلم پول میگیرم اندی چندی بزبز قندی
یعنی کم یه مقدار پول یه بز تنها با یه کیلو قند
دوست دارم سواره قطار شم دوست دارم به هواپیما نگاه کنم دست بزنم بهش بگم دوستت دارم آقا هواپیما
معلمی یعنی عشق عشق بی حدومرز به چی؟؟؟نمیدونم تو اگه میدونی بگو
آها فهمیدم بگم:

ادبیات مردمی-حسرت-یاس-کودک-ناامیدی-آفریقا
بازم بگم در یک کلام اتیوپی



دوستار شما دبیر دبیرستان هستم امیر






پاسخ

14

1

پيمان:

جناي آقاي وزير
طرح شش كلاسه شدن را اجرايي نموديد بدون هيچ اعتبار مالي بارش را به دوش كشيديم و گفتيم چشم
امسال دستور فرموديد تا 15 تير مدارس همه روزه باز باشند و مدير و عوامل اجرايي حاضر گفتيم چشم
نيروهاي نهضت را به جاي جوانهاي تازه نفس مراكز تربيت معلم به مدارس تحميل كرديد گفتيم چشم
به قول خودتان كارهايي كه امسال شد با هزاران ميليارد تومن شدني نبود ولي فرهنگيان كمك كردند تا با جانشان تاوان بي پولي را بپردازند
يك بار هم كه شده اول حقوق را افزايش دهيد بعد اعلام كنيد

پاسخ

14

2

قدیمیه تازه وارد:

حالا بعداز 7 هشت سال سختیهای اموزشیاری نهضت سواداموزی وحق التدریسی اموزش پرورش استخدام کردن میگن باید 5سال برید مناطق محروم اخه شما بگید با 2تا بچه کوچک این تورم این حقوق بهقولی افزایش یافته تازه همسرت رو هم بخوای ببری توی فلان روستای دورافتاره بچه داری کنه تا تو بری سرکلاس به0000دلم خونه تازه شهر خودت هم معلم کم داشته باشه بنازم این عدالتو دریافتی خرداد 545تومن خدا رحم کنه

پاسخ

11

7

فرهنگی:

افزایش حقوق لازم نیست .
فوقالعاده هایی که به سایر کارمندان دولت پرداخت می شود پرداخت شود ازجمله:
1.حق جذب 2. حق مسکن 3. وام مسکن 4 ایاب و ذهاب 5 کارانه 6. خارج از مرکز 7. هزینه مهد کودک برای خانم های کارمند 8 و 9و........

پاسخ

17

0

مصطفی:

معلمی شغل دوم فرهنگیان است/متاسفم

پاسخ

18

1

منم فرهنگم:
آقای فرهنگ نفست از جای گرم بالا میاد . روزی که حقوقت 18000 تومن بود اوضاع قیمت ها اینجوری بود اون پول رو با این پول مقایسه نکن قیمتها رو مقایسه کن . دوما حقوق پایه شاید ولی مزایایی که سایر ادارات میگیرن چی ؟ نه احتمالا وقتی که شما اینو نوشتی شکمت زیادی سیر بوده عزیز کمتر بخور

6

0

فرهنگ:
در جواب باید بگم شغل اول معلمان عشق ورزیدن است و شغل دومشان علم دادن دوستان عزیز خواهشمندم در اذهان عموم بی عرضگیتان را به اثبات نرسانید زمانی حقوق من 18000تومان بود خیلی بیشتر از امروزم که 14000000 تومانه سرم بالاتر بود بس کنید این همه خفت و خواری ینی واقعا ادارات دیگه همچین حقوق پایه ای رو می پردازند؟؟؟!

4

14

مرتضی ن:

حکم تمام معلمان زده شد وبرای تمام معلمان بصورت یکسان صدهزارتومان افزایش دادند

پاسخ

3

3

حسین:
سرچندرغاز همدیگه را بردید زیر سوال.
ما همه فرهنگی هستیم فرهنگی عزیز سبزواری بیاییم دید بازتری داشته باشیم و مدیر و معاون و معلم را باهم مقایسه نکنیم بلکه بی عدالتی هایی که که درمقایسه آموزش و پرورش با سایر موسسات دولتی وجود دارد را گوشزد نماییم

5

1

:
چطوراست به افای وزیر پیشنهاد بدهیم تا کلاسهای درس تعطیل شود وایشان با فراغ بال حقوق مدیر ومعاونان را افزایش دهد مسئو لین درقبال این بی عدالتی باید در محضر الهی پاسخگو باشند امیدواریم این بی توجهیها به معلمین کلاسهای درس در دولت اقا ی روحانی خاتمه یابد وکسانی محض رضای خدا این همه اجحاف در حق معلمین ودر عوض به اوج رساندن مدیر ومعاونان را به گوش مسئولین بی عدالت برسانند

10

0

فرهنگی از سبزوار:
باسلام فقط بگویم دلمان خون ا ست ومنتطر رویارویی بامسولین بی عدالت در داد گاه عدل الهی هستیم

27

0

:
باسلام همه رابا یک چوب زدن عین بی عدالتی است لطفا مراتب اعتراض تمامی معلمین مشغول تدریس را به گوش مسولین برسانید دردادگاه الهی منتظر مسئولین بی عدالت هستیم

5

0

مصبر:

خب حالا که افزایش یافت.......... ببینیم چطوری تقسیم بندی می کنن.......... معلم 100هزار معاون و مدیر 150 هزار..........نه من از شما می پرسم. به نظر شما معلم اول ابتدایی بیشتر زحمت میکشه یا مدیر و معاون....... من خودم معاون هستم ولی اصلا این تقسیم بندی رو قبول ندارم........چون بین من و معلم 300 هزار تومان فرق هست!!!!! این عدالت هست؟؟؟

پاسخ

18

3

محمد شیرزادی از رودبار جنوب:

با سلام زمانی قرار بود به فوق لیسانس ها حق هیأت علمی بدهند که منتفی شد سبد کالای ماه رمضان سال گذشته پس از چهار ماه تأخیر به دستمان رسید بیمه طلایی ها هنوز به دستمان نرسیده از سبد کالای رمضان امسال هم که خبری نیست اضافه کار ها هنوز پرداخت نشده اند حالا بوق و کرنا کرده اند که می خواهیم حقوق اضافه کنیم . همه مسئولین می دانند که بیچاره تر از معلمان وجود ندارد به همین دلیل احساس می کنند که سی چهل هزار تومان برای فرهنگیان زیاد است . فضای آموزشی ای که ما درس می دهیم بسیار تأسف بار است

پاسخ

7

0

معلم ارزو به دل:

باسلام آقی وزیر که اون بالا بالاهایی و مارو نمیبینی ایا اگه به خودت حقوق من معلم رو میدان میتونستی تو این وضع جامعه چرخ زندگیتو بچرخونی؟خودمون هیچ بچه هامون چه گناهی کردن کهشدن بچه معلو بدشم عالم و ادم میگن خوش به حالتون مفت مخورین و می خوابین!بخدا انصاف نیست کارمندای سایر ادارات کجا و ما کجا حد اقل منزلت اجتماعی هم نداریم که دلمون به اون خوش باشه فقط باید منتظر امام زمان باشیم تا کاری برامون بکنه انگار شما بالایی ها به بی عدالتی عادت دارین

پاسخ

8

0

امیر:

واقعا جای سوال است که چرا وقتی کارکنان نهادها و سازمانها و شرکت ها با آن همه حقوق چند برابری کارکنان آموزش و پرورش با افزایش های آنچنانی مواجه می شوند هیچکس متوجه نمی شود و آب از آب تکان نمی خورد ولی وقتی چندر غازی قرار است به فرهنگیان اضافه شود از بورکینافاسو تا جزایر قمر(کمور) تا سواحل مدیترانه تا خلیج خوکها تا ... باید خبر می شوند واقعا جای سوال و از عجایب است؟

پاسخ

7

0

تبریز:

از وزیر محترم بابت بیمه آهنی تشکر می کنم!!!!
آقای احمدی نژاد بابت 8 سال خدماتت هم متشکریم. خودتو ناراحت نکن خدا کریمه.معلمی هم شغل انبیاست.پول به چه درد می خوره.کاغذ پاره ای بیش نیست.

پاسخ

6

5

افشین:

تا فرهنگی نشی درک نمیکنی فرهنگی را.و جیب فرهنگی رو..یعنی ب عبارت دیگه بینوایان.از حقارتتون ممنونیم

پاسخ

11

2

ناشناس:

باید برای آموزش وپرورش انتظارطرحهای جدید داشته باشیم چون با اومدن روحانی عمر این طرحها تمام شد.

پاسخ

5

1

معلم:

باسلام.کشور ما به اندازه ای که دین اسلام درمورد تعلیم وتربیت وشان معلم بها داده فرسنگها عقب است.ما در تقلید از فرهنگ های منفی کشورهای توسعه یافته پیشتازیم ولی درفرهنگهای مثبت آنها عقب.رمز توسعه همه جانبه جامعه درگرو توجه به منزلت فرهنگیان است که این مورد نظر اسلام است که کشورهای قدرتمند زودتر ازما به آن پی بردند.

پاسخ

8

1

نا شناس:

راستی چرا هر وقت قرار به معلمهاافزایش حقوقی تعلق بگیر ه اون هم در حد 20 -30 هزار تومن همه ی دنیا باید بفهمن واقعا برای خود مون متاسفیم اون وقت که قرار سبد کالایی را که همه ی ارگانها چند برابر ما مجانی بگیرن و ما باید 100 هزار تومان پول بدهیم را هیچ کس نمی فهمه

پاسخ

20

0

ابراهیم:
منم بانظرشمادوست عزیزکاملاموافقم

11

0

ناشناسی دیگر:
سلام دوست عزیز
اره واقعا با نظر شما کاملا موافقم

8

0

كمال:

لطفا اين افزايش هايي كه براي ساير ادارات وارگان ها هم وجود دارند رو فقط براي فرهنگيان رسانه اي نكنيد.جا هاي ديگه چند برابر اين رو به عناوين مختلف اضافه مي كنن ولي خود كارمند هم تاروزي كه حقوق مي گيره خبردار نمي شه ولي ما تا يك ريال اضافه مي شه بايد عالم وآدم بفهمند ..بخدا اضافه نشه بهتره تا اين كه در ذهن مردم مارو بكشيد وخيال كنن ما مفت خورهاي جامعه هستيم.

پاسخ

14

0

معلم:

با سلام خواستم از اين همه توجه به قشر فرهنگي جامعه تشكر كنم. بخصوص در مورد سبد بزرگ كالاي ماه رمضان. آقايان نكته بين خدا وكيلي اگه اون چند قلم كالا رو هم مجاني ميداديد ارزش اين همه تظاهر رو داشت؟ 90 هزار بپردازيم چند روز بيا و برو 100 هزار تومان كالا بگيريم .تفاوت قيمت برابر يك كيلو ميوه ممنون از اين همه حقارت.

پاسخ

13

0

س.ا.عمادی:

آیا این افزایش در دیگر ادارات اعمال نشده چرا وزارت توخالی آموزش و پرورش کمترین افزایش در حکم حقوقی را در بوق و کرنا می کند حال آنکه ادارات دیگر مانند استانداری صنعت و معدنو تجارت و..... که در قبل از عید به کلیه کارکنان خود حداقل 500000 تومان پاداش دادند یا این افزایش جدید که قرار بر 35 درصد بوده حال به افزایش 70000تومانی برای لیسانس و بالاتر و 50000 تومان برای زیر لیسانس اعمال می شود آیا همه کارکنان با یک چوب حراج زده می شوند تخصص تجربه مهارت و .... کجای این قانون لحاظ شده

پاسخ

6

0

:

من خودم معلمم.هرچه حقوق معلماافزایش یابدانگیزه تدریس باکیفیت تربیشترمیشه.باوضع این حقوق بخصوص معلمان پایه ابتدایی هزارجورمشکل ایجادمیشه.زمانی که حقوقابه اندازه حقوقای دریافتی معلمان کشورهای جهان اول بشه کشورماهم هم ازلحاظ علم وهم ازلحاظ فرهنگ وتربیت به اوج میرسه

پاسخ

27

0

:

بس است این همه شعار افزایشی که حتی پول یک کیلو میوه نمی شود چه ارزشی دارد

پاسخ

12

1

نادر:

فرهنگيان سه ماه تابستان چون بيكارند بايد حقوقشان افزايش پيداكند

پاسخ

2

59

علی:
نادرخان
اولاً در همه جای دنیا آموزش و پرورشی بیشترین حقوق را می گیرند در حالی که در کشور ما کمترین حقوق را می گیرند
ثانیاً آموزش و پرورش زیر بنای آینده یک مملکت است
ثالثاً بااین نظر شما از آموزش درکی ندارید زیرا آموزش و پرورش سه ماه تعطیل نیست بلکه مرداد ماه به جالی مرخصی سالانه تعطیل اجباری است و در تیر ماه و شهریور معلم به صورت آماده باش است در صورت نیاز مدرسه باید فوراً در مدرسه حضور یابد.
رابعاً آموزش و پرورشی ها واقعاً احمق و نادان هستند که به خاطر یک حقوق کم خودو زندگیشان را فدای جامعه و فرزندان نالایق و ناخلف آنها کرده اند و....

11

2

محمد:

چی بگیم ؟
هر چه از دوست رسد نیکوست
یا
یک مو از خرس کندن هم غنیمته

پاسخ

1

1

وهاب:

سلام مسعود من کاردانی هستم و 3 هفته پیش کارشناسیم را تمام کردم به من اگر حکم فوق العاده بزنند بعد از آوردن مدرک لیسانس فوق العادم را افزایش میدن راستی فوق العاده چقدر است؟

پاسخ

12

0

آستارا:

چرا حق مرزی به ما تعلق نمی گیرد در صورتی که به همه ادارات وسازمان های دیگر در همین شهر تعلق می گیرد ؟

پاسخ

8

0

:

چقدر به این فرهنگیا می رسن

پاسخ

1

35

فرهنگی:
واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18

0

حسین:
آواز دهل از دور خوش است

3

0

ابراهیم:
حسود

3

0

جوادهمتی:
مابینوایان هستیم

7

2

محمدی از شاهین شهر اصفهان :

اقای وزیز لطفا از این بی عدالتی فیش حقوقی بین فرهنگیان با شرایط یکسان *بند ب تفاوت تطبیق * فرهنگیان که خود سازمان اموزش وپرورش هم مطلع است آیا شما هم خبر دارید !!؟؟ در روز قیامت باید پاسخگو باشید !!؟؟

پاسخ

22

0

جواد حسن زاده:

باسلام آقاي حاجي بابايي چرااضافه كاري به نيروهاي پيماني تعلق نميگيرد وچرا پيگيري نميشودچه دليلي دارد؟ منتظر جوابم
روي سايت نمايش داده شود.تشكر

پاسخ

4

2

اسد:

آقاي وزير واقعا مسخره است از بيمه طلايي ،از سبد غذا ،افزايش حقوق ،چرا اينقدرتبليغ؟سازمانهاي ديگر يا اداراتي مثل بانك چرا تبليغ نمي كنند؟











پاسخ

17

1

خدیجه رحیمی:

منظور از پرداخت افزایش حقوق فرهنگیان در تیرماه چیست

پاسخ

11

3

ح . ر:

سلام

کدوم افزایش حقوق؟!!!!!!!!!!!!
تو رو خدا تمومش کنید
معلم ها شده اند فقظ انگشت نمای این و آن
تاسف برانگیز که حتی کارگران عزیز نیز به کمی در آمد ما تاسف می خورند
شان معلم سالهاست که گم شده است

پاسخ

20

2

پارسا:

تا معلیمن جایگاهشان بالا نرود وضع جامعه ما همین است که هست

پاسخ

13

0

محمد:

ایا میخواهید با این خبر دوباره درجامعه تورم کاذب ایجاد کنید!

پاسخ

17

0

ایمان غفاری:

ما که از این حرفها چیزی دستگیرمون نشد

پاسخ

6

0

حسین :

سلام وزیر میدانیم که شما درارامش کامل به نظرات ارسالی میخندید ولی تشکراز معلمان زحمتکش که خرجی ندارد

پاسخ

11

0

:

ای کاش دراخرین روزهای وزارت اقای حاجی بابایی کمی هم به فکر معلمان پایه دوم ابتدایی میافتاد وبا توجه به سختی کار وگذراندن دوره های ضمن خدمت درماه رمضان سال گذشته این گروه از معلمان راهم مانند معلمان پایه ششم میدانست وازان ها هم مانند معلمان ششم حداقل با ارسال تقدیر نامه تشکر می کرد تا انگیزه بیشتری برای کار این گروه ایجاد کند ای کاش کمی به کتاب درسی ریاضی دوم ابتدایی نیز نگاهی می انداخت وفقط روی کلاس ششم مانور نمیداد

پاسخ

39

3

حسن:

ما فرهنگیان بدبخت 100 تومان به حقوقمان اضافه میشه تا 6 ماه قبل و 6 ماه بعد تبلیغ میشه . واقعاً مسخره تر از این وجود نداره .د همه کارمندان بدون هیاهو مزایا و افزایش حقوق می گیرند و ماهم....

پاسخ

16

0

amin:
اگه شبانه روز روزه بگیره و از دور دارایی های دیگرانو ببینه و اگه مهمونی نده و مهمونی نره راحت میتونه زندگی کنه ههه.

5

1

:
دیگه واقعا دارید ناشکری می کنید این همه بهتون می رسن ما چند تا فرهنگی داریم تو خانوادمون

2

28

اردشیر عابدیان ریزی:

باسلام احکام افزایش حقوق فرهنگیان از فروردین اعمال شده و الان سه ماه است که ما 25درصد افزایش حقوق خود را می گیریم و همه فر هنگیان مبهوت هستند که منظور از این خبر که تازه در رسانه ها منتشر شده است چیست...

پاسخ