جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
 
 
کد خبر: 202385
نظرات: 7911 بازدید
تاریخ مخابره : ۰۸/۰۴/۱۳۹۲ - ۰۲:۱۹
احتمال حمله هوایی روسیه به قطر و عربستان
اين مقام نظامی روسی دلیل طراحی چنین نقشه های برای بمباران عربستان و قطر را همپیمانی این دو کشور با آمریکا اعلام کرده و تاکید کرد که این عملیات در 24 ساعت قابل اجرا است.
به این مطلب امتیاز دهید
7 57 بازدید
30 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام بین الملل

پایگاه خبری "دام پرس" به نقل از پایگاه روسی "تیلی گرافست" (Tele Gravest)گزارش داد که نقشه هایی برای بمباران پایتخت های قطر و عربستان سعودی توسط روسیه طراحی شده است.

 

بنا بر این گزارش، این پایگاه روسی به نقل از مقام بلند پایه نیروی هوایی روسیه که نامش را فاش نکرده است افزود که براساس نقشه های طراحی شده یک گروه از جنگنده های روسی "سوخو27 اس" یا بمب افکن های "سوخو 34" ضمن همراهی هواپیماهای سوخت رسان نظامی شهرهای، "دوحه" و "ریاض" را بمباران کنند.

 

این مسئول که اظهاراتش توسط برخی دیگر از خبرگزاری های روسی و چچنی نیز منتشر شد با تشریح خط سیر نحوه اجرای عملیات هوایی و نحوه تعامل با طولانی بودن مسیر هوایی گفته است که می توان از فضای آسمان ایران برای اجرای حمله بهره برد.

 

اين مقام نظامی روسی دلیل طراحی چنین نقشه های برای بمباران عربستان و قطر را همپیمانی این دو کشور با آمریکا اعلام کرده و تاکید کرد که این عملیات در 24 ساعت قابل اجرا است.

 

 

 

511

چاپارک
خبرهای داغ
نمایش نظرات

زن هاشون بیوه میشن اونوقت دیدنیه

پاسخ

0

0

خرسهای روسیه هیچی نخوردن میخوان برن خواب زمستانه بازم یه پولی میخوان از ایران بگیرن

پاسخ

1

1

یک تهدید صرفا سیاسیه و احتمالش خیلی کمه اما همینکه گفته بسه
به نظرم این کاملترین و کوتاهترین جواب ممکنه

پاسخ

2

2

طفلک سوسمارخورا
روسیه هم شوخی سرش نمیشه،آخ آخ آخ!!!

پاسخ

10

0

بشنوید و باور نکنید
پول مدن تا بهشون حمله نکنه همون جوری که پول دادن تا اس300 به ایران نده.

پاسخ

5

4

روس ها فقط لاف میان. و عقب نشینی می کنند. ادم هایی هستند که با پول میشه خریدشون. همین عربستان هزینه اس 300 که روسیه برای ایران درست کرده را داد و حتی قرار داد اس 400 هم باهاشون بست تا به ما این سلاح نرسه و اسرائیل بتونه حمله کنه. اونوقت روسیه باید به این کشورها حمله کنه!

پاسخ

2

6

کاشکی شر این پادشاهان شکم پرست از سراین ملت های بیچاره کم می کردن آن وقت دست امریکا از منطقه کوتاه می شد

پاسخ

8

4

این یک تاکتیک جدیده که خواهد این دو کشور عرب بی غیرت دست از حمایت مالی وتسهیلاتی به سوریه خودداری کنند

پاسخ

8

0

خیلی ساده لوهانه است

پاسخ

3

2

با سلام . من که 100 درصد اطمینان دارم تو این بلبشوی سیاسی و اقتصادی جهان هرگز چنین حمله ای صورت نخواهد گرفت . این تهدید هم صرفا به خاطر شرکت عربستان و قطر در مسلح کردن گروه های تروریستی تکفیری در سوریه است تا شاید کمی از این روند کاسته شود .

پاسخ

7

1

روسیه کی از این غلطا کرده که ایندفعه بکنه ..... ساده لوحها این تهدیدات به خاطره اینه که آمریکا سلاحهای بیشتری به عربها بفروشه و مردم کشورهای عربی هم بدلیل این تهدیدات دست از مخالفت با سرانشون بردارن و فعلا سرشون گرم بشه

پاسخ

55

24

یک تهدید صرفا سیاسیه و احتمالش خیلی کمه اما همینکه گفته بسه

پاسخ

35

3

همین که تحدید کرده ولو به اندازه یه خبر خیلیه. آخه اگه بدونید این عربای شکم پرست چقدر ترسو هستن!!!!
میگن بچه رو چه بزنی چه بترسونی..........
برن بمیرن این آل سقوط و اربابشون رو

پاسخ

41

68

داداش پوتین حالا که داری زحمت میکشی یک حالی هم به امارات بده آخه این کثافتهای بی غیرت میگن خلیج عربی بخدا قسم من یکی باسنگ حاضرم به جنگ اماراتی ها برم تا این بی شرفها اسم درست خلیج همیشه فارس ودرست بگن لعنت به هرچی اماراتی

پاسخ

51

14

گر چه که بده بستون سیاسی است امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد توکل به خدا

پاسخ

34

7

حمله حمله حمله تيمه روسيه

پاسخ

34

2

مثلما" اگه روسیه چنین اقدامی بکنه کمک بزرگی به ایران کرده و ما ازش ممنونیم

پاسخ

35

5

خدا کنه بزنه
من کخ نذر کردم اگه بزنه یک روز روزه بگیرم
آخ خدا یعنی میشه ی روز ببینیم آل سعود دارن آتیش میگیرن

پاسخ

34

2

خدايا، به طريقی نسل این فتنه گران را ريشه کن بفرما

پاسخ

31

3

انشا الله حمله کنه.یه مقدار دل ما ایرانیها خنک شه.فقط کاش دولت مغرور این دو کشور اسیب شدید ببینه و مردم اسیب نبینن.امریکا هم عاقل باشه دخالت نمیکنه.

پاسخ

23

4

دم روسیه گرم

پاسخ

31

3

اين حق روسيه است كه به عربستان و قطر حمله كند چرا كه روسيه نگران دموكراسي در اين كشورهاست ما و مردم جهان هم نگران مردم اين كشورها هستيم خدا كند اين حمله سريعا" اتفاق بيافتد بابت اين خبر مسرت بخش از شما تشكر ميكنم خواهش ميكنم براي گسترش اين خبر تمام سعي و تلاش خود را بكنيد .

پاسخ

73

19

هیچ غلطی نمی تونی بکنی عوضی کمونیست

پاسخ

28

179

computer engineer:
احتمالا آل سعودی باشی یکه این حرفو زدی

24

0

محمد:
هیچ جنگی خوب نیست چون همیشه انسان های فقیر وضعیف قربانی میشن ولی ظاهرا به شما خیلی برخورده میشه بگی چرا داش رحمان!!!!!!!!!!!!!!!!

2

1

حمید:
ناراحت میشی به وهابی حمله کنه؟

31

5

مثل اینکه واقعا روسها کلافه شدن از بازی عربستان و قطر خصوصا تو موضوع سوریه حسابی برای روسیه دم تکون دادن

پاسخ

54

6

خیلی دیدنی میشه

پاسخ

59

4

فکر نکنم این اتفاق بیفته

پاسخ

37

5

آی بزنه چی میشه این دوتا کشور تو این چندوقت اخیر حسابی برای روسیه دردسر درست کردنداز لیبی تا سوریه و لبنان اگه واقعا این اتفاق بیفته اون وقت باید دید آمریکا چکار می کنه به داد اینن عربا می رسه یا تنهاشون می زاره؟

پاسخ