جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
آخرین اخبار جام
السبت ٢٨ رمضان ١٤٣٥
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳
Saturday, 26 July 2014
 
 
کد خبر: 177807
نظرات: 61895 بازدید
تاریخ مخابره : ۱۶/۰۲/۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
تصویری که ادعا میشود پیکر مطهر حجر بن عدی است/عکس
تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر شد که منتشر کنندگان آن مدعی شدند تصویر پیکر مبارک “حجر بن عدی” می باشد.
به این مطلب امتیاز دهید
265 1078 بازدید
142 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام گیشه؛

 پس از انتشار خبر حمله سلفی ها و وهابیون افراطی به مرقد مطهر "حجر بن عدی” و ربودن پیکر مطهر یاور امیرالمومنین (ع) ،  تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر گردید که ادعا شده است این تصویر متعلق به پیکر مبارک "حجر بن عدی” ، از صحابه رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) می باشد.

عماد نیوز

کلیدواژه ها
خبرهای داغ
نمایش نظرات
امین :

عزیزانی که گفتین واقعیه برید دشمنی های معاویه لعنت الله رو که در حق امام علی(ع) و شیعیاش انجام داده بخونید میفهمید حجر رضوان خدا بر او با همراه پسرش شهید میکنن و سر حجر جدا میکنن.یا علی

پاسخ

0

0

رابین هود:

لعنت بر وهابیت
این عکس رو من یه جای دیگه هم دیده بودم
کلیپش هم هست خواستین بذارین
ممنون

پاسخ

5

0

:

این قسمت این بزرگ وار بوده که این بشه مثل ضربت خوردن امام علی درهنگام نماز با این این که میدونست .این گواهی واقعه ای است که ما متوجه بشیم ما صاحب چه دینی هستیم خداروشاکرم که مسلمان بدنیا امدم

پاسخ

8

0

:

مرگ بر وهابيت

پاسخ

12

1

:

روزي شهداي واقعي اسلام ازقبر ها برخواهند خواست تا نداي حق و بطلان باطل راو مظلوميت حضرت علي وصحابه راستين پيامبر وعلي چون حمزه و عمار وياسر وامام حسين وامامان ديگررا به گوش مسلمانان برسانند و اتمام حجت كنندكه حضرت علي و امام حسين و عمار وياسر وابوذرو بلال و حجرابن عدي و فاطمه زهرا
وزينب كبراو صحابه راستين ديگر پيامبر چگونه با مكر و حيله كفار خادمان شيطان و منافقين سربازان ابو سفيان و دجال زمانه و به سخره گرفتن قران و پيامبر و صحابه به جنگ كينه ديرينه شان الله وقران وپيامبر و صحابه راستين و پيروان واقعي انان بروند و با انحراف دادن دين راستين به مقاصد شوم ابليس كمك كنند كه توهين به پيامبر و اهانت به قران از طرف شيطان پرستان غربي و حمايت سران سربازان ابليس برخي از سران كشورهاي عرب و مسلمان و نقشه راه شيطان و دجال و پيروان ابوسفيان جهود دجال در همين راستا مي باشد كه وظيفه ما مسلمانان دنيا اين است با اگاهي تمام در مقابل باطل بايستيم كه شيطان و پيروان دجال با تمام قوا وارد نبرد و جنگ با اسلام راستين شده است من التو فيق

پاسخ

7

0

:

شاید زیاد مهم نباشه این عکس واقغیه یا نه ولی همین مه این معاندین بر سالم بودن پیکر این شهید اسلام واقف شدن دلیل بر برهانیت شیعه است

پاسخ

6

0

:

دوستان این تصویر متعلق به حجرابن عدی نیست. چرا که بر اساس آنچه در تاریخ ثبت شده است سر مبارک ایشان توسط معاویه از بدن حدا شده بود که در این تصویر سر از بدن حدا نشده است.

پاسخ

3

1

:

تصویر منتشر شده از جنازه حجر بن عدی صحابه پیامبر اسلام واقعی نیست

پاسخ

4

1

:

یاران خدا نیازی به تصویرندارند وهرکه می خواهد انان را ببیند قران رابازکند

پاسخ

11

0

:

لعنت بر بانیان این فتنه از بعد از پیامبر تا الان که راه راست علوی را منکر شدند

پاسخ

6

0

:

الحمدلله که خداونددشمنان مارا از جاهلان قرار داده و این نشانه ای از حقانیت حضرت علی ع یاران با وفای ایشان ودر نهایت شیعه است

پاسخ

4

0

:

خدایا راه راست را به ما نشان بده و اگر داده ای بصیرتی ده که به اعتقاد قلبی تبدیل شود

پاسخ

4

0

:

خدایا یعنی از اینا نامردترهم میشه

پاسخ

1

0

:

این عکس جعلی است و در روایات آمده است که سر حضرت حجر بن عدی بریده شده است

پاسخ

4

1

:

دوستان این پیکر حجر ابن عدی نیست!!!!
تصویر محروس الشربجی شهروند سوریه ایه که تو در درگیری های اخیر در شهر حزه سوریه کشته شده است.

به سایت شفقنا رجوع کنید!

پاسخ

29

1

سما:
امیرالمومنین فقط مولا علی علیه السلام هستند قابل توجه شما

1

0

فاطمه سادات حسینی:
تا شاه عبد العظیم حسنی رفتی امام زاده طاهر که یکی از امام زاد های حرم عبالعظیم تو شهرری وقتی داشتن اونجا رو برای بزرگ تر کردن حرم عبدالعظیم میکندن بیداش کردن واز رو سنک قبرش فهمیدن سید.داستان بازسازی حرم حضرت رقیه وقتی قبرشو اب گرفته بوده
حتما بخون بعداز چند سال جسمش سالم بوده

4

0

:

معلوم نیست این عکس رو از کجا آوردن با این کیفیت کم ! توی این دنیای دیجیتال با بدترین دوربینها عکسهای بهتر از این میشه گرفت و حتی فیلم گرفت
کار اشتباهی کردین این عکس رو منتشر کردین
الله اعلم

پاسخ

1

1

:

س.با احترام عرض کنم خدمت دوستان که اگه دقت کنین یقه فرد مجهول الهویه یقینا مال تقریبا 1400 سال پیش نیستش.این یقه و مدل پارچه مال زمان حاله.نه زمان قدیم
بعدشم مردم خر نیستند که.مسلمونا رو با کفن دفن میکنند نه با پیراهن مجلسی.
بعدشم طرف انگار ریشو سبیلشو با ماشین اصلاح کوتاه کرده.در صورتی که زمان قدیم ریشاشون به اندازه یه قبضه بوده.

پاسخ

2

0

:

واي به روزي كه به قبر بي بي زينب تعرضي كنند. عالم را برايشان جهنم مي كنيم. غيرت جوانان علوي را تحريك نكنند كه...

پاسخ

5

0

:

طبق روایات ایشان را گردن زدند و سر ایشان را نزد معاویه بردنداین عکس جعلیس.خود را برا ظهور اقا اماده کنید اگه سراغ حرم بی بی برن چیکار کنیم.مرگ بر وهابیت کثیف.

پاسخ

2

1

:

وهابیون کفتارهای انسان نمایند.لعنت بر آنها .

پاسخ

1

0

:

حالا میفهمیم چرا مزار فاطمه پنهان است ....

او اولین مسلمانی بود که با دستان بسته به شهادت رسیده است.
در ضمن میگویند او را گردن زده اند.(یعنی اونا حتی این موضوع را هم نمیدانستند؟

پاسخ

2

0

:

دوستان عزیز توجه کنید سایت ایت الله سیستانی مطلبی در مورد وجوب قرائت سوره ی حشر اعلام نکرده است

پاسخ

1

0

:

یک دروغ شاخدار واقعا که دلتون به چی خوش کردین

پاسخ

1

1

:

با سلام و احترام به محضر آقا امام زمان
و احترام به نظرات دوستان
اولا نباید هرچیزی را به همین زودی قبول کرد
ثانیا از خداوند تا حالا کم معجزه ندیدیم
بعدش هم این کار (نبش قبر) شاید یکی از اون معجزات باشه که به خود اون ملعون ها و همه ی مابفهمونه حق باکیه!!
هرچند خودشون هم می دونن و خودشونو زذن به خریت

پاسخ

1

0

:

اين ها همه نشانه اند اگرجسدي مي تواند 1400 سال تازه بماند پس مي تواند يك انسان 1400 هم زنده بماند حجت خدا هم مي تواند هزاران سال زنده بماند حقانيت شيعه ثابت شده - رجعت ثابت مي شود

پاسخ

0

1

:

ولی من هم شنیدم که سر مبارک حجر بن عدی رو از تن جدا کردن
به همراه ۶ نفر دیگر.
به نظر جعلی میاد.

پاسخ

0

0

:

بروید دنبال کارتان . اینها همه نشانه این است که دستهایی پشت پرده است . فقط باعث میشوذد من و شما کمی فکر کنیم . این ها همش نقشه ست / نقشه مردمان بیکار /

پاسخ

0

0

:

به نظرمن وهابيت از ما هم بهتر ميداند حق با امام علي هست ولي خوب مال دنيا و دلبستگي به دنيا نميزاره حق بگن. قسم ميخورم وهابيت دست نشانده يهود است

بر وهابيت و تمام دشمنان امام علي لعنت

پاسخ

4

0

:

باسلام.شیعه مولا باید زیرک باشه .وقتی سرازبدن حضرت حجر جدا کردند سر را جای دیگر دفن کردند
حق با علی ست

پاسخ

0

0

:

این تصویر حجربن عدی صحابی جلیل القدررسول مکرم اسلام ویارباوفای امیر مومنان صلوات الله علیهم اجمعین نیست چون طبق قراین وشواهد موجود پس از شهادت این مدافع اهل بیت سرش ازبدن جداشده وبه پیشگاه معاویه خبیث برده شده است درحالی که این تصویر سردربدن دارد واگرهم باشد دلیلی برحقانیت مولایمان علی علیه السلام است .لعنت خدابرکسی که اولین نبش قبر راانجام داد.

پاسخ

1

0

:

سلام خدا بر حجر
انشاء الله ظهور امام زمان نزدیک باشد و خدا جزای ستمکاران را بدهد .
باید تاسف خورد به حال جنین انسان هایی

پاسخ

1

0

:

باسمه تعالی

لعنت بر دشمنان اسلام

پاسخ

1

0

:

کسی از خود نمی پرسد چرا جسد پس از 1400 سال سالم مانده است؟

پاسخ

1

0

:

سلام علیکم. حجر بن عدی هنگامیکه دست بسته به شام آورند، معاویه لعنت الله علیه دستور داد گردن او را بزنند و وی را به همراه فرزندش گردن زدند و سر مبارک وی در همان محله ای که حرم حضرت رقیه علیها السلام د بازار قدیمی دمشق، قرار دارد، واقع است و من و بعضی از ایرانیانی که با تاریخ و اماکن سوریه آشنائی دارند آنجا را زیارت کردیم، در حالیکه بدن آن مظلوم (حجر بن عدی) در فاصله حدود 20 کیلومتری در پشت زندان اصلی دمشق و در یک محله فقیر نشین قرار دارد. لذا این عکس واقعیت ندارد و فکر می کنم که هدف از انتشار این عکس، ایجاد اختلاف بین شیعیان و اهل سنت و به لج انداختن شیعیان است.

پاسخ

2

0

:

لطفا در خصوص صحت این خبر بیشتر
توضیح دهید

پاسخ

0

0

:

لعنت بر کينه توزان امام علي (ع)،لعنت بر آنهايي که قلبشان از دشمني بر اهل بيت تيره شده ، و سلام بر حجر بن عدي (ع)واصحاب گرامي رسول خدا (ص)اللهم صل علي محمد و ال محمد وعجل فرجهم والعن اعدائهم

پاسخ

0

0

:

خیلی وحشین حیوانات هم این کارها را انجام نمیدهند پس اینها از حیوان هم بدترند خدا ریشه شان را از روی زمین بکند الهی آمین

پاسخ

0

0

:

خداوند تبارك و تعالي با دست خود متجاوزين ،متجاوزين به حريم مرقد مطهر ياران پيامبر را رسوا مي كند.

پاسخ

0

0

:

خدا ریششونو از رو زمین بکنه
بی دین ها اعلام کردن می خوان قبر عمه امام زمان(عج) بی بی سه ساله حضرت رقیه(س) رو هم بشکافند.
الان هم حرم بی بی تو محاصرست...
بیایید دست به دعا بشید امام زمان ظهور کنه...
یا علی مدد

پاسخ

0

0

:

بحران سوریه ثابت کرد که ترکیه و قطر و عربستان نوکران کور و حلقه بگوش آمریکا و ناتو شده اند و دیگر ایران نباید به آنها اعتماد کند چون دوستی آنها دوستی خاله خرسه است و ایران باید از حزب الله لبنان و پ ک ک ترکیه حمایت و مدل حزب الله لبنان و سپاه مهدی عراق را در سوریه نیز به اجرا در آورد و گروههای کوچک ۲۰۰ نفره شبه نظامیان مسلح آشنا به جنگهای چریکی و فرسایشی و نامتقارن را مخفیانه و حتی آشکارا به سوریه بفرستد و مدل جنگهای داخلی لبنان و اشغال عراق را که قبلا جواب داده است اجرا نماید و دیگر درنگ جایز نیست .

پاسخ

0

0

:

حب به علی حتی رو جسم آدم هم تاثیر میزاره
بعد از هزار و خورده ای سال بدن رو برون آوردن
یعنی هنوز بدن سالمه

پاسخ

0

0

:

اي خدا

پاسخ

0

0

:

هر تصویری رو برای تضعیف روحیه شیعیان امکان داره منتشر کنند و فکر میکنم دراخر بعد از بازی گرفتن شیعیان تصویر واقعی رو نشون میدن تا هم به ما بگن که ساده لو بودید هر تصویری رو باور میکردید و هم اینکه با تصویر واقعی قبح این جنایتشون رو بشکنند!
مرگ بر این جنایت کاران

پاسخ

0

0

:

رزالت وپستی را تا آخربردن با این پستی اگه حاکم سوریه بشند فاتحه همه خوانده است.اعراب جاهلی همینه ازاینها همه چی برمیاد اینها کارشان از هند جگر خوار بدتر است

پاسخ

0

0

:

عكس جسد نميتواند منتسب به آن صحابه اميرالمومنين باشد وگرنه تصاوير بيشتري نمايش ميدادند سلفي ها مارو سركار گذاشتن بهتر است زود قضاوت نكنيم منتظر واقعيت باشيم خدا خودش به حق رسول الله حقيقت رو آشكار ميكنه

پاسخ

0

0

:

تا اونجا ک برای ما گفتن سر حجرابن عدی را از تن مبارک زدند
حال باید از علما و مراجع تقلید استفتاءکرد تا در این مورد با اعانت از امام زمان علیه آلاف التحیه والسلام این ادعا ثابت شود
اگر این پیکر از آن عدی نباشد صددرصد افکار پلیدی در پی آن خواهد بود
مخصوصا تفرقه و جنگ های بین مسلمین
پس دوستان هر چه زودتر از علما و مراجع کمک بخواهند .با تشکر ستایش از کاشان...

پاسخ

0

0

:

بنا به روایات ، در اینکه جسد اولیاء خدا از بین نمیره شکی نیست. اما انسان عاقل تا وقتی به چیزی یقین نکرده اونو قبول نمیکنه. و بعیده وهابی ها به ضرر خودشون تصویرو منتشر کنن. چون اینجوری خودشون ضایع میشن.

پاسخ

0

0

:

اللهم صلی علی محمد وال محمد و عجل فرج مولانا صاحب الزمان المهدی حجت بن الحسن العسکری (عج)

پاسخ

0

0

:

با سلام خدمت دوستان. به نظر من این سرنوشت و حادثه یا دروغ یا حقیقت یا هر عنوان دیگری که باشد به خواست پرورکار بوده و مطمئن باشید در دیدن این عکس یک دنیا معنی و درس عبرت میباشد شاید این عکس روی خیلیها اثر مثبت بگذارد

پاسخ

0

0

:

بشدت نسبت به اين بي حرمتي اعتراض داريم، اللهم عجل لوليك الفرج

پاسخ

1

0

:

حتی اگر این عکس واقعی نباشه کار اون پست فطرت ها قبیح و نفرت انگیز بوده و نباید بدون واکنش بمونه، جزاشون با خدا و امام زمان.

پاسخ

0

0

:

به نظر من هدف از این کار و پخش تصاویری از آن در رسانه ها چیزی جز ایجاد اختلاف بین شیعه ها و برادران اهل سنت نیست چون انتشار عکسی از سالم ماندن پیکر حجر ابن عدی حقانیت شیعه را ثابت کرده و به ضرر آنها تمام میشه پس انتشار این عکس هدفی جز ایجاد تنفر و دشمنی بین مسلمانان نخواهد داشت.

پاسخ

0

0

:

در اینکه حجر انسان خوب وکاملی بوده شکی نیست ولی نباید از چیزی که اطمینان نداریم انرا پخش کنیم در ضمن در روایات امده که سر مبارک حجر را از سرش جدا می کنند ولی سر این شخص به بدنش وصل است

پاسخ

0

0

:

ان شاءالله که پیکر او نباشد
به نظرم این تکفیری های بی دین به دنبال عادی کردن عمل زشت شان هستند

پاسخ

1

0

:

این عکس حجر بن عدی نیست

پاسخ

0

0

:

جسمم مطهر ایشان سر نداشت،این چه عکسیست خدا می داند؟!

پاسخ

0

0

:

اثر 40 بار غسل جمعه در روایات هم هست...خیلی از شهدا 40بار غسل جمعه انجام دادن،سالم بودن جسم چیز بعیدی نیست...

پاسخ

0

0

:

با آل علی هرکه درافتاد.....................برافتاد

پاسخ

0

0

:

تصویر قطعا جعلیه

پاسخ

0

0

:

من فکر نمیکنم اون پیکر حجرابن عدی باشه,ولی از اینکه میگن جسد سالم بوده هیچ شکی نیست,مگر تو شهدای خودمون ازاین چیزا کم دیدیم

پاسخ

0

0

:

لازم به ذکر است سرمطهرحجر را گردن زدند واین عکس سربربدن داردضمنابدن برروی تخت میباشد بر دست وپای حجرقل وزنجیربود واز قاتلین خواست که بازنکند تاخداوند را همانطورملاقات کند

پاسخ

0

0

:

لعن الله قوم الظالمین

پاسخ

0

0

:

salam khoda bar amiralmomenin va ashabash

پاسخ

0

0

:

از همه ی مسلمانان که به رسول خدا ایمان و به قرآن باور دارند می خواهم هشیار باشند.باید امروز هشیار بود و مهم تر از آن وحدت و یکدلی در برخورد با این وقایع شوم است

پاسخ

0

0

:

تاریخ ز تکرار خودش گریان است

با نوح بگو که نوبت طوفان است

از مرقد حجر بن عدی فهمیدم

از چیست مزار فاطمه (ع) پنهان است

پاسخ

0

0

:

سلام برتو ای یار فداکار علی(علیه السلام)

پاسخ

0

0

:

لعنت خدا بر دشمنان اسلام این بدبخت ها فکر میکنن میتونن با این کارها شیعه رو سرخورده کنن ولی بدونن اگر دست درازی به حرم های حضرت زینب و حضرت رقیه کنن بدونن اخر عمرشان خواهد بود

پاسخ

0

0

:

لعنت خدا بر یزیدیان زمان و وهابیون. ایا باز هم با دیدن پیکر مبارکش دست از کارشان بر تداشتند? فقط باید بگوییم (عجل علی ظهورک)

پاسخ

0

0

:

لعنت خدا بر دشمنان اهل بیت پیامبر(ص)و وهابیون

پاسخ

0

0

:

سلام /من به صحیح بودن یا نبودن تصویر کاری ندارم ولی به همین چند داستان توجه کن:
مرحوم سعیدبن هبة‌اله رواندی معروف به قطب راوندی در سال ۵۷۳ه‌ق وفات نمودند و در حرم مطهر حضرت معصومه‌(سلام الله علیها) به خاک سپرده شدند، بعد از ۸قرن هنگامی‌که جهت تعمیر حرم مطهر، در بخشی از صحن مطهر حضرت معصومه‌(سلام الله علیها) با پیکر سالم و سیمای نورانی آیت‌اله قطب راوندی برخورد کردند، حضرت آیت‌اله مرعشی‌نجفی سنگ قبر بلندی بر فراز قبر او نهادند.

پیكر مرحوم آیت الله سید كاظم حسینی قزوینی كه بنا به وصیت آن فقید سعید می‌بایست در كربلا دفن می‌شد، با توجه به حاكمیت رژیم منحوس صدام، امكان انتقال به كربلا را نداشت، لذا به رسم امانت در قم به خاك سپرده شد و اخیراً كه زمینه انتقال ایشان به كربلا فراهم شده بود، پس از مشورت با فقهای بزرگوار، قبر این عالم ربانی را نبش نمودند كه در حین برداشتن سنگ‌های لحد، متوجه پیكر مطهر و دست نخورده ایشان شدند.

اینك كه پیكر آن عالم ربانی در جوار بارگاه ملكوتی حضرت سید الشهدا‌(علیه السلام) آرام گرفته است؛ ضمن طلب مغفرت برای روح پاك مرحوم آیت اله قزوینی و حشر با اجداد طاهرینش، راز ماندگاری پیكر انسان‌های خداباور در قبر را با ذكر نمونه‌های دیگر به نقل از سایت حوزه تقدیم می‌كنیم.

تقوا بر تن و جسم انسان به طور فیزیكی اثر می‌گذارد، پاكی روح و تقوا به جسم انسان خاصیتی می‌دهد كه یكی از اثرات مهم آن نپوسیدن جسم بعد از مرگ است.

سالم ‌ماندن و نپوسیدن بدن، نوعی كرامت الهی است كه خداوند به بندگان خوب خود عنایت می‌كند و عملاً نشان می‌دهد تقوا در عالم برزخ نیز تأثیرگذار است و این نشانه‌ تحقق معاد و حقانیت عقاید دینی است و از خواص تقوا، تازه‌ماندن جسم است.

بدن افرادی چون فرعون به وسیله مواد شیمیایی و مومیایی كردن و تخلیه بخش‌های داخلی بدن آن‌ها برای جلوگیری از پوسیدگی صورت می‌گیرد؛ اما افراد پاك و با تقوا به طور طبیعی و با این كه در معرض عوامل فاسد كننده و تجزیه كننده جسم هستند، سالم می‌مانند و نمی‌پوسند و تفاوت این دو از زمین تا آسمان است.

یكی از این نمونه‌های سالم ‌ماندن جسد، پیكر آیت‌اله مجتهدی مجاب است كه بعد از سی سال، وقتی به خاطر دفن پسرش در همان مرقد، قبر را شكافتند، متوجه شدند جسم آن عالم الهی سالم و دست ‌نخورده است و همچنین فردی به نام احمد كه اشعار فضایل امیرالمؤمنین(علیه السلام) را می‌خواند و بعد از مرگ در یكی از روستاهای خوانسار دفن شده بود، ‌بعد از گذشت 20سال از درگذشت او به واسطه تعریض جاده‌ كنار گورستان، متوجه سالم ‌بودن جسم او می‌شوند.

پاسخ

1

0

:

به احتمال%99/9 جعلیه...نامردای بی دین کاری نمونده که علیه ائمه واصحابشون انجام ندن...
با نبش قبر این بزرگوار گور خودشون رو کندن...

پاسخ

0

0

:

اگه این عکس واقعی باشه همین سالم بودن پیکر ، خودش نشانگر حقانیت علی و آلش است

پاسخ

0

0

:

با سلام اولا هیچ چیزی رو نباید بدون تحقیق و کورکورانه قبول کرد و خداوند کم معجزه نداره برای آنان که می اندیشند
دوما پیامبر خودش فرموده که من هم مثل شما انسان هستم بس جسم از بین رفتنیه
بهتره روشنتر بیندیشیم تا اگاهتر شویم به نظر من تصویر تقلبیه.

پاسخ

52

82

اسما:
با سلام این حرف شما 2تااز داستان های قرآن رو نقض میکنه 1 داستان حضرت خضر 2 داستان اصحاب کهف و همینطور خیلی از اجساد در همین دفاع مقدس خودمون سالم برگشته و یکی دیگ هم اجساد یکی از راهبه های پاک دامن مسیحیت است که جسدش در یکی از کلیسا ها و در شیشه نگه داری میشود پس امکان صحیح بودن تصویر وجود دارد

0

0

عرب:
خدا لعنت كند دشمنان اسلام و قرآن را

0

0

a.b:
نه
تاریخو بهتر بخون

0

0

سجاد:
سلام
داداش ما فراوان داستانهایی داریم که پیکر انسانهای پاک تا سالها بعد از رحلت از دنیا باز هم سالم مانده.
مثلا ماجرای باز سازی قبر علامه مجلسی در اصفهان.
یا ماجرای نبش قبر حضرت حر توسط شاه عباسی.
و از همه دلگیر تر ماجرای ترمیم قبر بی بی دوعالم حضرت رقیه خاتون(سلام الله علیها)
یا علی

31

9

میثم:
جو گرفتت هاااااااااا

0

0

شيعه امام علي:
سلام خوبي؟ البته اين كه پيغمبر فرمودند من مثل شمام دليل بر اين نميشه كه بدنشون بپوسه يعني من ه در كالبد جسم مثل شمام. وگرنه ما روايت داريم كه مردم معمولي هم در صورت رسيدن به يه درجه هايي بدنشون نميپوسه اين كه يه شهيد بزرگوار بوده

0

0

پیمان:
البته در رابطه با این عکس با نظر شما موافقم این عکس جعلیه.

0

0

پیمان:
دوست عزیز شما درست میگی ولی منکر معجزات خدا نمیشه شد.
چندی پیش قبرستان قدیمی شهر ما رو داشتند خراب میکردند که فضای سبزش کنند شهرداری به مردم فرصت داد ولی مردم زیر بار نرفتند و شهرداری با لور شروع به تخریب قبرستان کرد به همین دلیل مردم داشتند بقایای اجساد عزیزانشون رو نبش قبر میکردند که به جای دیگری نقل مکان کنند.من هم در گیر و دار ماجرا بودم که بعضی از مردم باجنازه عزیزشون که صحیح و سالم؛مثه اینکه تازه به خاک سپرده شده باشه؛روبرو میشدند.شخصا این موضوع رو با چشمان خودم دیدم و به عظمت پرورگارم پی بردم.

0

0

غلام علی:
زگل انچنان که سرخی نرود به سعی باران .هیچ چیز از خدا دور نیست چون قادر مطلقه شما با این نظرتون ایه قران رو که خدا فرمود.ما قادریم که در روزرستاخیز حتی سر انگشت های شمارواز نو بسازیم زیز سوال میبرید .چشمهارا باید شست جور دیگ باید دید.جسم حجر سالمه تا امثال شما ایمان قلبی بیارین

0

0

:
حجر بن عدی رو معاویه تو شام کشته چه ربطی به یزید داره؟؟!!

0

0

ناشناس:
درسته.ولی بر اساس منابع تاریخی پیکر مطهر ایشان بی سر بوده.

0

0

مجید:
لطفا یک کم تحقیق کنید حجربن عدی از صحابه پیامبر (ص) و در زمان حضرت علی(ع) می زیسته و به دست کفار آنزمان به شهادت رسید. در آنزمان یزید هنوز به دنیا نیومده بود.

0

0

:
نه من مطالعه کردم معلوم نیست سر ایشان اصلا بریده شده باشد و ثانیا معاویه دستور قتل ایشان را صادر کرد

0

0

محمد:
مثل شما هستم که دلیل نشد ما از همین انسان های عادی بسیار دیدیم که جسدشان سالم از خاک در آمده مثل همین ایت الله قزوینی که پس از سالها در خاک بودن در مقابل حرم حضرت معصومه سالم از خاک در آمد یا جسد مطهر جناب صدوق پس از هزار سال !!!

0

0

محسن:
خدا لعنتشان کند طبق روایات سر حجر ابن عدی از بدنش جدا شده و بردنش پیش معاویه به نظر من این یار فاتح خیبر نیست

0

0

حمید:
درود بر شما دوست خوبم ...

0

0

سید محمد:
شکی نیست که پیامبر هم مثل ما انسان بوده اند. وگر نه پیامبری ایشون به نظرم هیچ برتری نسبت به دیگر افراد ایجاد نمیکرد دلیلش هم روشنه، اگر قرار باشه خدا برای ما انسان ها پیامبری بفرسته که از جنس ما نباشه و بیاد بگه ببینید پیامبر اینجوری بوده و خوب بوده و .... شما هم باید مثل ایشون باشید که ارزشی نداره. اینجوری خدا از ما یه چیزی میخواد که ما نمیتونیم انجام و فقط پیامبر (که از جنس ما نیست)میتونه انجام بده(امیدوارم منظورم رو خوب گفته باشم)

ولی در مورد بدن، ممکنه عکس واقعی نباشه، ولی اینو بدون که بدن پیامبر و امامان و خیلی های دیگه مانند ایشون (حجز بن عدی) بعد از سالها سالم باقی ممیمونه اونم به خاطر اعمالشون داخل دنیاست.

0

0

:
شمام بهتره بیشتر مطالعه داشته باشی
در رابطه با غسل جمعه بیشتر تحقیق کنی.
پیامبران هم انسانند ولی دلیل نمیشه معجزه اتفاق نیوفته
در ضمن درباره اصحاب کف هم مطالعه کن

0

0

سيد:
خدا بهت شفا بده برو بيشتر تحقيق كن

0

0

:

لعنت خدا بر دشمنان اسلام

پاسخ

96

8

:

هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون؟
و مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین...
بد بختا هر کاری بکنند معجزه ای از اسلام و تشیّع خواهند دید که سندی بر برحق بودن ماست.
اشهد ان لا اله الا الله
اشهد ان محمدا رسول الله
اشهد ان امیر المومنین علی ولی الله
اشهد ان امیر المومنین مهدی حجة الله

پاسخ

83

10

:

اين ها همه فقط نيرنگ كشور هاي غربي براي تفرقه بين شيعه و سني است - اميد وارم هر چه زود تر امام زمان ظهور كند

پاسخ

76

10

:

فکر نکنم این تصویر، تصویر صحابه پیامبر باشه...

پاسخ

0

0

:

شاید هم این تصویر متعلق به آن بزرگوار نباشد پس بهتر بود تا اطمینان کامل از انتشار این تصویر خودداری می کردید.

پاسخ

47

17

:

شاید هم این تصویر متعلق به آن بزرگوار نباشد پس بهتر بود تا اطمینان کامل از انتشار این تصویر خودداری می کردید.

پاسخ

28

9

:

خیلی نامردن خداییش

پاسخ

58

5

:

...

پاسخ

3

17

:

کسانی که مرجع تقلیدشان ایت الله سیستانی میباشند در تاریخ 17/2/92 قرائت سوره حشر را واجب نمودند.

مرگ بر وهابیت.

پاسخ

37

11

:

اعتقاد من این است تصویرجعلی است ومنظور از انتشارآن تخریب روحیه و تحریک احساسات اهل تشیع است واگر تصویر واقعی باشد نشانه ای بر واقعیت علی (ع)وصحابه وپیروان اوست و خداوند لعنت کند معاویه بانی مرگ عدی وپیروانش

پاسخ

60

7

:

خب مگه پیکر حجر بن عدی سربریده پیش یزید فرستاده نشد؟ پس... ؟؟؟

پاسخ

40

17

:

به نظر من در این عکس همه چیز معلوم است.
حق و باطل.

پاسخ

13

23

:

حالافهمیمچرا مزار فاطمه پنهان است

پاسخ

85

11

:

این شاید آخرین حجت خدا بر منکرین ولایت علوی باشد

پاسخ

33

17

:

سلام خدا بر صحابی جلیل القدر پیامبر رحمت-جناب حجر بن عدی(س).-واقعآ شگفت انگیزه..

پاسخ

23

12

:

فکر نمی کنم پیکر او باشد زیرا وی را گردن زدند و روایت است که همان هنگام که میخواستند او رابکشند وصیت کرد که اورا با همان لباس و غل و زنجیری که به دست و پا داشت دفن کنند در حالی که سر این جسد به پیکر وصل است

پاسخ

27

8

:

سلام برحجر بن عدی این کار وهابیون نشان دهنده ی بغض وهابیون نسبت به اصحاب علی است

پاسخ

29

6

:

allaho akbarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

پاسخ

0

0

:

السلام علیک یا امیر المؤمنین و علی حجر ابن عدی و علی المؤمنین و علی المؤمنات.
لعنت خداوند بزرگ مرتبه صدها هزاران مرتبه بر دشمنان اسلام و مخالفان مقام معظم رهبری نازل گردد....

ای وای بر کسانیکه دین برحق اسلام را با چشمان بی فروغ از رحمت خداوندی می بینند ولی باز هم هم چون سگان درنده و هم چون گرگان در طمع هستند ، ای وای برآنان که در جهنمی شعله کشان در بدترین حالت و منفورترین شکل در عذاب خواهند بود و بازهم دلهاشان از رحمت الهی تهی است
خداوندا به وسعت لطف بیکرانت سپاسگذارم که مرا در دین اسلام جا دادی

پاسخ

0

0

:

لعنت به شما
ارزو دارم بادستام تمامی وهابیون را خفه کنم
امیدوارم در هر دو دنیا بدبخت شوید
راستی چرا علما حکم جهاد در برابر کفار نمیدهند؟

پاسخ

0

0

:

طبق برخی از روایات سر جناب حجر رادر زمان شهادت جدا کرده اند هیچ بعید و دور از ذهن نیست که بدن آن شهید بزرگوار و یار امیر المومنین(علیه السلام )سالم باشد ولی پذیرفتن این عکس به نظر درست نمی آید

پاسخ

0

0

:

دلیل نبش قبر شدنش محبت علی(ع) بود درود بر ایشان و محبان علی.حال معلوم شد چرا قبر خانم فاطمه مخفی است.

پاسخ

0

0

:

اینا فرزندان همون شمر و یزیداند
اگه سالم هم باشه چیز عجیبی نیست
یا منتقم...بیا آقاجون

پاسخ

0

0

:

ولاتحسبن قتلوفی سبیل الله امواتا

پاسخ

0

0

:

اِن شاءالله آقامون حضرت امام خامنه ای حکم جهاد میده یه روزی بعد اون موقع میفهمند چیکار کردند این..........................

پاسخ

0

0

:

کف کردم...
ولی کل متن بالا عربی بود هاااا...

پاسخ

2

8

:

خاک برسر وهابیون

پاسخ

46

7

:

خدا خودش رحم كنه چقدر ظلم داره بيداد ميكنه خدايا نذار دست دشمن به ناموس امام حسين برسه

پاسخ

0

0

:

باسلام لطفا این عکس را برای شبکه های وهابیون نظیر کلمه وصال نور بفرستید تا انا بدانند ما شیعیان به زیارت هر مزار وآرامگاهی نمی رویم

پاسخ

0

0

:

اولاً:که سر حجر بن عدی را بریده بودند
ثانیا:حجر بن عدی علی القاعده باید محاسن داشته باشد و موی زیر خاک بعد از هزار سال هم تجزیه نمی شود.
ثالثاً:سن این شخص با سن جناب حجر بن عدی که در زمان شهادتشان از بزرگان قبیله کنده بودند خیلی فاصله است

پاسخ

0

0

:

آقا یه سوال:
میگن سر حضرت حجر ابن عدی و پسرش رو به جرم دوستی امام علی (ع)؛معاویه از بدنشون جدا کرده که/ این عکس میتونه واقعی نباشه؟

پاسخ

0

0

:

سلام بر حجرابن عدی صحابه رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع)

پاسخ

40

4

:

این تصویر تنها برای ایجاد جو و اتهام زدن به ما و..است چرا که در تاریخ خوانده ایم که سر جناب حجر را بعد از شهادت بریدند و به نزد معاویه فرستادند درحالی که این جنازه سر دارد . این بی وجدان ها می خواهند بهانه ای درست کنند تا ما را به خرافه پرستی و لامذهبی متهم کنند و با این کار شیعه را کوچک کنند . حتی یک درصد هم به اینکه عکس متعلق به حجر است فکر نکنید که این موج جدید شعیه ستیزی است

پاسخ

0

0

:

این تصویر تنها برای ایجاد خرافات و..است چرا که همه ما در تاریخ خوانده ایم که سر جناب حجر را بعد از شهادت بریدند و به نزد معاویه فرستادند درحالی که این جنازه سر دارد و این یزرگترین گاف منتشر کننده گان تصویر است که معلوم نیست با چه قصد و نیتی این کار را کرده اند

پاسخ

0

0

:

وهابیون بدانند باانتشار این تصویر حقانیت علی(ع) واصحابش بیش ازبیش آشکارتر خواهد شد.به امید روزی که فرقه وهابیت ریشه کن گردد.

پاسخ

0

0

:

سلام بر پيروان حق ،سلام بر حجر بن عدى،و سلام بر سرور شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين كه هميشه نماد حق هستند،مرگ بر منافقين و وهابيت.

پاسخ

118

8

مهدی:
حق همیشه ماندگار است
لعنت بر دشمنان و پیروان اهل بیت

44

5

:
ختم الله علی قلوبهم

20

5

:

به نظر می رسد این تصویر از جعلیات باشد چون از مستندات تاریخی بر می آید که حجر بن عدی را گردن زده باشند. (1)


[1]. ر.ک: تاریخ طبری: ج4،‌‌ص202.

پاسخ

0

0

:

این تصویر دروغ است مانند بقیه ی خبرهای آنها. جناب حجر بن عدی سرش از تن جدا شده بود. اما این؟!!!؟!

پاسخ

0

0

:

خدا لعنت کند وهابیت را دوستان گرامی تاریخ را مطالعه فرمایید سر حجربی عدی رحمة الله علیه را از بدن جدا کرده و به دمشق فرستادند و الان مسجدی نزدیکی حرم حضرت رقیه سلامه الله علیها هست که معروف است که سر حجر در آنجا دفن است. مراقب باشیم ما را بازی ندهند، در ضمن بنده روحانی کاروان هستم و چندین بار به سوریه مشرف شدم، لااقل در مورد احتمال صحت خبر با مسئولین بعثه در سوریه تماس بگیرید.

پاسخ

0

0

صمد:

اگر پیکر حجر ابن عدی همان باشد دشمنان علی چقدر نفهمند که خدا پیکر حجر را سالم نگهه داشته شاید دشمنان گمراه به خود آید

پاسخ

223

13

:
واقعا آیه از این روشن تر!!!

91

8

علیرضا:

بانظر به اینکه احتمال اینکه این تصویر مطهر حجر بن عدی باشد وجود دارد اما لازم به هشدار است که این گونه ادعاها بعضا جهت استهزاء شیعه و توسط دشمن صورت میگیرد به این گونه که بعدا منبع واقعی عکس را منتشر میکنند و بدین وسیله تمام نظرات و مباحث پیرامون این عکس به استهزاء گرفته میشود... لذا از تمام دوستان و برادران و خواهران شیعه استدعا میشود خیلی حول این سری عکسها و مستندات مجهول المنبع خیلی مانور اعتقادی ندهند... آنچه مسلم است و باعث افتخار است نفس اعتراف دشمن به سالم بودن بدن است که برای اثبات حقانیت شیعه کافی است...

پاسخ

1

0

:

این نبش قبر، عقده ی دیرینه ی شماست
این ها گواهِ جنگ علیه خودِ خداست
وهاّبیان پست! چرا بس نمی کنید
اندازه ی خصومت یک قوم تا کجاست؟
گیرم که نبش قبر کنیدش، چه فایده؟
دیگر مزارِ ابن عدی در قلوب ماست ...
"یک عده آمدند پی نبش قبر"، آه
این حرفها چقدر برای من آشناست
تاریخ چند صفحه ورق خورد تا رسید
آنجا که دور قبر غریبی سر و صداست ...
تا نبش قبر فاطمه راهی نداشتند
دیدند ذوالفقار به دستان مرتضاست
ذهنم دوباره رفت به جایی شبیه این
حرف مدینه نیست دگر، حرف کربلاست
ده نیزه دار دور و برِ قبر کوچکی
حلقه زدند... لشگر دشمن چه بی حیاست
حالا رباب مانده و یک شیرخواره که
مثل سرِ حسین، سرش روی نیزه هاست...

پاسخ

0

0

من:

آخه از کجا مطمئنید ک حقیقت داره؟ یا اگه حقیقته شما مگه حجر بن عدی رو دیدید!؟!؟؟

پاسخ

0

0

سعید :
نه ما هیچکدوممون حجر بن عدی رو ندیدیم
ولی من تو بسیاری از کتابای دینی خوندم که جسدیاران امامان و پیامبران اگه سالهای زیادی هم بمونه سالمه
و میگن وقتی جسد حجر بن عدی رو از قبر در می اوردن ازش خون جاری بوده درست مثل اینکه تازه مرده باشه !!!!
وفکر کنم این خودش باشه

0

0

:

روحش شاد راهش ادامه باد دشمنانش نابود و خوار خواهند شد

پاسخ