جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
آخرین اخبار جام
الجمعة ٢٤ جمادى الثانية ١٤٣٥
جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
Friday, 25 April 2014
 
 
کد خبر: 165213
نظرات: 27110 بازدید
تاریخ مخابره : ۱۸/۰۱/۱۳۹۲ - ۲۳:۳۶
ماشين " خرم سلطان" پس از تصادف هولناک/عکس
منابع غیر رسمی اعلام کردند که او به همراه همسرش تصادف شدیدی کرده اند.
به این مطلب امتیاز دهید
10 35 بازدید
40 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام فرهنگی؛ خرم‌سلطان، شخصیتی که با بازی در فیلم حریم سلطان معروف شده و بارها در این فیلم از مرگ جان سالم به در برده، این روزها در دنیای واقعی در آستانه مرگ قرار گرفته است!

 

 مریم اوزرلی ستاره ترک که در کشورهای عربی به بانو هیام و در ایران به خرم سلطان مشهور است، بر اثر یک حادثه رانندگی در آستانه مرگ قرار دارد.

 

منابع غیر رسمی اعلام کردند که او به همراه همسرش تصادف شدیدی کرده اند که به متلاشی شدن اتومبیلشان انجامیده و هر دوی آنها در بیمارستان ایلدرم استانبول بستری هستند و وضعیت جسمانی وخیمی دارند.

 

 

منبع: اقتصاد ایران آنلاین

کلیدواژه ها
خبرهای داغ
نمایش نظرات
سیاوش :

الهی زود خوب شه؟

پاسخ

2

0

زهرا:

واقعا جذابه حیفه که بمیره تازه خیلی هم در نقشش حرفه ای هست

پاسخ

4

0

غزل:

من ازخرم خیلی خوشم میاد مخصوصا از طرز راه رفتنش خیلی با اعتماد به نفس راه میره
نظرشماچیه؟؟؟

پاسخ

5

1

:
[...]....خودمونیم..حیفه بمیره

5

0

نیما کریمی:
من خیلی خرم رو دوست دارم و وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم ولی به نظر من همش شایعست.

4

0

هانیه میردار:

مریم اوزلی عشق منه امیدوارم هر چه زودتر خوب شه خرم جون دوستت دارمش

پاسخ

5

1

لاله:

امید وارم زود خوب بشه
منم خرم و دوست دارم اون خیلی بازیکن خوبی بود

پاسخ

5

1

گلبرگ:

ازدست ما ایرانیا که تو هیچی تعادل وجنبه نداریم.

بلاخره برای این بازیگرعزیزارزوموفقیت میکنیم

پاسخ

6

2

تارا:

واقعا که بعضی ها هم خیلی بیشعور هستند هم خیلی سطح فکری پایینی دارن وگرنه خرم سلطان چه ربطی به ایران داره هر کی ندونه فکر میکنه به شما هم زهر داده که انقدر ازش بدتون میاد به هر حال من که خیلی دوستش دارم و براش دعا میکنم گرچه میدونم شایعه است.

پاسخ

12

2

سانار:

مریم جوووووون الکساندرا مجبور که نقش باری کنه بس شما هم به اون بیچاره فش نده شما هم می تونید نگاه نکنید گسی شما را مجبور به نگاه کردن نکرده

پاسخ

6

2

باران جووووووووووووون:

خرم عشق منه اميدوااااااااارم خوب بشه البته اميدوارم شايعه باشه واست دعا ميكنم اميدوارم زودتر خوب بشي عشققققققم

پاسخ

6

2

باران:
سلام بارون جون منم خرم رو دوست دارم اونم عشق منه منم امیدوارم ماشینش خوب بشه ای کاش اصلن اینم یه شایعه بود بلاخره یه اتفاقه دیگه خدانگهدار

6

3

:

از خرم متنفرم ولی براش آرزوی سلامتی میکنم.

پاسخ

3

9

ایدا:

من از خرم بدم می یاد اما بازم باین وجود براش ارزوی سلامتی می کنم

پاسخ

1

7

مریم:

اگه تصادف کرده الهی که بمیره تا این همه نقش های ضد فرهنگ علیه ایران و بازی نکنه زودتر بمیره تا به سزای اعمالش برسه

پاسخ

4

14

سارا:
[...] اسم خرم سلطان رابه ان دهان کثیفت نیار

7

7

محمد ابراهیم:
قصد بی احترامی ندارم ولی شک ندارم داری به اون بیچاره حسودی می کنی.

9

4

آمانج رمضانی:
شما اگه خیلی دوس داری به خودت و خانواده ات اجازه نده این فیلم را ببینند

واقعا نمیتونید خودتون را کنترل کنی شاید یکی از اعضای خانواده اتان در کار خیلی زشتی آنها را دیده اید واسه این ...

5

6

راحله:

به نظر تصاوير واقعي نيستند ولي اگه اين داستان حقيقت داره اميدوارم زودتر خوب شه

پاسخ

9

2

هانیه :
من از خرم بدم میاد

3

7

:

We love you soltanam (خرم) از طرف مردم با شرف کوردستان

پاسخ

8

4

amin:

نگران نباشین عزیزان ایشالا که خوب میشه

پاسخ

9

3

پرنیان:

می خواهم بگم از ته دلم دوستش دارم هر کی به اون بی احترامی کرد خدا به سزایه اعمالش برسونه


خرم الکساندرا شخصیت واقعی نیستن پس اینقدر به مریم اوزرلی بی اترامی نکنید

خرممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دووووووووووووستتتتتتتت دااااارم

پاسخ

12

1

پریناز:

من واقعا نمیدونم این خبر حقیقته یا نه اما اگه هست واقعا براش متاثر شدم و از خدا میخوام که این اخرین روز های نفس کشیدنش نباشه.....و اونایی که از این خانوم بدتون میاد یادتون باشه که خرم فقط یک نقش رو بازی کرده لوزومی نداره که شخصیت واقعیش این باشه...به نظر اتفاقا بسیار با شخصیت هست...خرم دوست دارم امیدوارم زود خوب بشی

پاسخ

13

0

سامان:

من ارزوی سلامتی واسه مریم اوزرلی دارم چون او یک بازیگر بسیار حرفه ای و دوست داشتنی است واسه تمام دشمنانش احساس تاسف میکنم چون هر چی که باشد او یک انسان است

پاسخ

9

1

کیمیا:

گفتن شایعس

پاسخ

7

8

sahar:

برایش متاسفم

پاسخ

13

1

مرجان:

خررررررررررم محاله بمیره خیال همه راحت

پاسخ

12

0

مهشاد:

این خانم فاحشه نیست ای شخصی که نوشتی فاحشه هستش!هیچ وقتم حتی برای دشمنت آرزوی مرگ نکن !

پاسخ

15

7

نورا:
اسکل کسی همچین حرفی نزده

1

1

هانی:

خفه شو اشغال خودت بمیری نفهم

پاسخ

12

4

نازنین:

آقایی که اسمتو ننوشتی برو بمیر!

پاسخ

19

9

لیلا:

چرا اینقدر کم ظرفیت هستید اون که خرم سلطان واقعی نیست اون یه بازیگره وداره نقش بازی میکنه هر چی کارگردان و فیلمنامه بگه اجرا میکنه

پاسخ

11

5

:

از این خرم متنفرم

پاسخ

2

27

elnaz:
ازکجا معلوم که خرم هم از تو بدش نیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟؟


مریم اوزرلی فقط نقش خرم را بازی میکنه !!!!شما کی میخوایید بفهمید که خرم واقعی خیلی وقته که مرده و مریم اوزرلی فقط نقش اونو بازی میکنه !!!!!!!!من براش ارزو میکنم که زود خوب بشه!!!!!!!!!

9

0

sara vhaneie:
یه روزی از این حرفت پشیمون می شی
[...] تازه خانوم مریم اوزرلی از شما بسیار بهتر
برات ارزوی بدبختی داریم

12

2

nora:

نه خدا نکنه من عاشق خرمم

پاسخ

56

3

دنا امینی:

امیدوارم که مریم اوزرلی زنده بمونه وبرعکس اون چیزی که بعضی ها میگن آرزوی سلامتی روبراش دارم

پاسخ

115

1

pamela:

از خدای متعال خواستار شفای عاجل ایشون رو دارم...
ایرانی محترم یادت باشه همیشه به بندگان خدا با دیده احترام بنگر شاید مورد رحمت خدا قرار بگیری و اینقدر ستیزه جو و بی منطق نباشی...
آمین یا رب العالمین

پاسخ

73

2

:

حکومت عثمانی ها خیلی خیلی مسلمان بودند،این سریال آبرو و حیثیت عثمانی ها را برد

پاسخ