جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
آخرین اخبار جام
الخميس ٢٦ رمضان ١٤٣٥
پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳
Thursday, 24 July 2014
 
 
کد خبر: 150937
نظرات: 66011 بازدید
تاریخ مخابره : ۲۹/۱۱/۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
واکنش تینا«امید خلیلی» به خبر ازدواج با تیام بصیر
امید خلیلی«تینا» که چندی پیش با تهیه کننده برنامه بفرمایید شام ازدواج کرده است پس از اعتراض شدید مخاطبان این شبکه به این امر مذموم و ناپسند به ناچار در شبکه دست به تکذیب خبر مذکور زد.
به این مطلب امتیاز دهید
150 85 بازدید
122 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام فرهنگی:

امید خلیلی«تینا» که چندی پیش با تهیه کننده برنامه بفرمایید شام ازدواج کرده است پس از اعتراض شدید مخاطبان این شبکه به این امر مذموم و ناپسند به ناچار در شبکه دست به تکذیب خبر مذکور زد.

پس از افشاگری رها اعتمادی مجری شبکه من وتو در خصوص همجنسگرایی عوامل این شبکه چندی پیش امید خلیلی تجریشی در وبلاگ و فیس بوک شخصی خود خبری را مبنی بر ازدواج خود با تیام بصیر منتشر کرد و در ادامه نیز رها اعتمادی در فیس بوک خود ازدواج این دو همجنس گرا را به همکارانش تبریک گفت.

پس از انتشار این خبر از سوی زوج همجنسگرای شبکه من و تو موج کثیری از اعتراضات به این عمل قبیح و تبلیغ آن به سمت شبکه من و تو روانه شد .

عوامل شبکه پس از دو یا سه هفته  از انتشار این خبر که در ابتدا فکر می کردند بینندگان شبکه با آن خیلی عادی برخورد می کنند، شاهد اعتراض جدی مخاطبان به این عمل ناپسند شدند که پس از سه هفته به ناچار با آوردن یکی از این دو زوج همجنسگرا به جلوی دوربین شبکه دست به تکذیب خبری که خودشان منتشر کردند زدند.

از آنجایی که این عمل قبیح بین امید خلیلی و تیام بصیر صورت گرفته و در انجمن همجنسگرایان لندن نیز به ثبت رسیده است و این کار از سوی عوامل شبکه قابل انکار نبوده، خبر از سوی امید خلیلی به صورتی کاملا مبهم تکذیب می شود و امید خلیلی در این باره می گوید:«هر شایعاتی علیه من و رها و تیام وجود دارد خنده دار است و من قصد صحبت در خصوص آن را ندارم، فقط به دلیل در خواست شما مردم در خصوص اطلاع رسانی در باره این موضوع جلوی دوربین آمده ام و اعلام می کنم تمام شایعات در خصوص من و تیام و رها دروغ است»

صحبت های پر از ابهام این مجری همجنسگرا بر واقعه قبیح ازدواجش با تیام بصیر صحه می گذارد چرا که در این تکذیبیه می گوید "هر شایعه ای که به من نسبت داده شده است" در حالی که موضوع ازدواج او با تیام توسط خود امید خلیلی مطرح شده است و جز شایعاتی که وی از آن دم می زند محسوب نمی شود و به دلیل اینکه این ازدواج به صورت رسمی ثبت شده است، مجبور است به گونه ای پر ابهام این خبر را تکذیب کند.

چرا که در صورت عدم تکذیب آن دچار ریزش جدی مخاطب می شود، پس وی باید جلوی دوربین حاضر شده و جملاتی پر از ابهام بگوید تا برخی از بینندگان که هیچ اطلاعی از این موضوع ندارند گمراه شوند اما برای آن دسته از بینندگان که ازاین خبر مطلع شده اند صحبت های امید خلیلی، خبر ازدواج را بیش از پیش تایید می کند.

.

ا

خبرهای داغ
نمایش نظرات
ارش:

تو این ملت روزی دو هزار فساد میکنن همه دهنشون بسته می مونه آخه بی وجدان های بسیجی مزخرف ... شما که راست و چپ خودتونو نمیشناسید به امید که میدونید بر زد شما صحبت می کنه شایعه پخش میکنید

پاسخ

7

3

arezoo zizzadeh:

بنظر من راسته از حرکاتش تو مسابقه ی شعر یادته نره مشخصه

پاسخ

1

4

مریم:

ناراحت نشو امید جون این تهمت هارو به تو نزنن به کی بزنن؟

پاسخ

6

2

محدثه خانوم:

تانباشدچیزکی مردم نگویندچیزها!!

پاسخ

10

4

اکرم:

شایعه پراکنی نکنید کاروزندگی ندارید

پاسخ

7

3

اکرم:

خواهش میکنم شایعه پراکنی نکنید

پاسخ

6

2

:

خداببخشدتون که الکی تهمت میزنید

پاسخ

7

2

payman.sh:

من به شخصه با نام یا عنوان شخص کاری ندارم . امکان شایعه بودنش در مورد این بنده خدا هست. ولی دراین که غربی ها رو این مسئله خیلی سرمایه گذاری کرده اند و در فرهنگ ما هک رخنه کردند شکی نیست . بجای شخص خاص سیاست کلی را محکوم کرد . زیر سوال برد

پاسخ

3

1

:

خاک تو سر همشون ی مشت آشغالن شبکه منو تو

پاسخ

14

8

مهسا:

من احساس میکنم شایعه نیست حالم ازش بهم خورد حالا دیگه اون زنیکه پیرسگم از همجنسگراها شعر میخونه گوگوش مشنگو میگم بعید نیست حقیقت داشته یاشه الله اعلم

پاسخ

23

9

دکتر هو:

همه ساکت.دکتر هو صحبت میکنه.یه عده دوست عزیز با آیپی های اونور اومدن تو این صفحه نظر گذاشتنو از امید خلیلی خلالی همجنس باز طرفداری میکنن
طبق تحقیقات ارتش سایبری دکتر هو -همه ی این نظر ها از سوی سوژه های فوق یعنی آقا امید یا همون تینا خانم و یا افراد مربوط به این گروهک ضد اسلامی و ضد اعتقادی بوده است.
در ضمن انهایی که میگویند تهمت است ارتش سایبری دکتر هو میتواند مدارک و منابع کاملا معتبر و مشهود با استناد بر یک سری ابهامات در ساختار این شبکه که یکی از واضح تریناش بسته شدن صفحه فیسبوک پریسا سحرخیز بوده و یک ابرو ریزی سایبری و ....یک عالمه جوک های واقعی از شبکه ی منو شیطان.....
میگی نه ...بگو آره......مرگ بر بهاییت مرگ بر X -پهلوی (فورمول بین المللی پهلویاس.اخه از بس مثه گوسفند زادو ولد داشتن در عرضه نیم قرن مثه یه ویروس سرطانی میمونن)حرامزاده مرگ بر شبکه ضد اعتقادی و مسخره منوتو ....آزاد -دکتر هو رفت..

پاسخ

6

9

ارام :

همش دروغ واقعا خجالت داره امید این قدر دیوونه نیست که بیاد با کسی که جنس خودش ازدواج کنه

پاسخ

4

12

دخمل بابا:

بابا صد رحمت به ننه بزرگای خاله زنکی...به شماااهاچه فوضولا مگه میخوان تو قبرشماهادفنش کنن

پاسخ

8

12

سحر:

من هنوزم عاشق امیدم..........................شدیدا

پاسخ

7

19

:

قطعا کسی که با شایعه همجنسگرا بودن به شخصیت دیگران صدمه میزنه نه مسلمونه، نه مومن و نه آزاده، بلکه تهمت زدن به دیگران صرفا نشانه عقده ای بودن و مخصوصا نشانه احساس ضعف در مقابل قربانی شایعه است.
من از امید خلیلی اصلا خوشم نمیاد اما از این به بعد هر خبری که در مورد این آدم از طرف رسانه های داخلی منتشر بشه را به هیچ عنوان نمی پذیرم مگر اینکه خودم به این نتیجه برسم که خبر درسته .
و دلیل این عدم اعتماد، رفتار خود این رسانه های داخلی و عدم رعایت تقوی الهی از سوی آنهاست چرا که قطعا تهمت زدن و شایعه سازی و بازی با آبروی هر انسانی حتی کافر، در دین مبین اسلام جایی نداره.
اگر حقیقت منفی ای در زندگی امید وجود دارد شاید بشه اونو علنی کرد
هر چند که اینکار در مورد رانت خواران بزرگ در داخل کشور متاسفانه انجام نمیشه یعنی اسامی رانت خواران همیشه به صورت مخفف بیان میشود!! )
سوال: حفظ آبروی شاه دزدها واجب ولی ریختن آبروی دیگران ( آنهم با تهمت و شایعه ) مباح است؟

پاسخ

10

5

azarbayjan:

داش باشوزا هاموزون آخی سیزه نه ربطی وار هههههههههههه

پاسخ

4

2

عباس ...مرودشت:

عزیزان من مثلا شماها آینده سازان این وطن هستین.ازتون معذرت میخام اما همین خود شما هستین که دارید به شایعات دامن میزنید..اینقد اتفاق های از این بدتر داره اطراف خودمون میفته که اینا توشون گم شدند.. لطف کنید یه کم واقع بین باشید و گناه مردم رو نشوئید..
به قول داریوش کبیر:::مردی را که دروغگوباشد وآنکه بیداد کند دوست مباش من راستی را دوست داشتم و ناراستی را نکوهش نمودم اراده من این بود که هیچ بی عدالتی نرفته باشم
واقعا براتون متاسفم که با دروغ و ریا آبرو از نسل پاک آریائی بردید.

پاسخ

21

4

رهگذر:

سلام واقعا برای این همه شایعه متاسفم باید سعی کنیم خودمونو درست کنیم

پاسخ

14

7

علی:

خوبه صد بار تو شبکه من و تو راجع به این شایعات حرف زدن ها ! بازم شایعه بسازید ، کیه که باور کنه . حنا تون پیش ما دیگه رنگی نداره

پاسخ

22

6

رها فرد:
شایعه نیست واقعیت

6

2

پریا:

زندگی شخصی مردم به من و شما چه؟

پاسخ

38

12

:

من به خودم اجازه ی قضاوت نمیدم ولی با نظرای شما دوستان عزیز فهمیدم که این شبکه تاثیر خودشو رو شما گذاشته و به هدفش رسیده فقط یکم تحقیق کنیدو بی اطلاع نه دفاع کنید ازاین شبکه نه بیقضاوت کنید دربارش

پاسخ

22

12

:

شایعه دراین حد.....

پاسخ

11

5

سارا خانوم:
واقعا دوست دارم به کسانی که شایعه پراکنی می کنند بگویم فضول نباشید

2

0

niloofar:

واقعا جای تاسف به این شایعات باور میکنید
اصلا فرض کنیم درست باشه به شما چه مربوط؟شما تو قبر اونا میرید یا اونا تو قبر شما؟؟؟

پاسخ

37

14

پری:

به اقا امیدنمیاد اهل این کاراباشه الکی شایعه سازی نکنید .یه کم فرهنگ داشته باشید .

پاسخ

18

12

شهاب:
مگه به قیافست شما اگه اونجا بودی شاید به روز روشنا دچار میشدی

6

11

م:
حالا تو چرا جوش می زنی

8

10

'gomnam':

خواهشا وطن فروش نباشید و از اجنبیا طرفداری بیخود نکنید مثل اینکه شما با اونا.....!اونا میخوان این کثافت کاری رو رواج بدن و هدف اونا فقط عادی نشون دادن این قضیه اس!کسایی که طرفداری میکنید خواهشا کوته بین نباشید.

پاسخ

16

25

!!!!!:

بابا انگار از قوم لوط هنوز کسایی باقی موندن.

پاسخ

22

14

ارامش:
شدیدا موافقم

14

7

1236:

اگه راست باشه خیلی پستن

پاسخ

19

11

نازی:

الهی خداخودش جوابشون روبده(آمین)‏

پاسخ

28

13

raha:
اگه واقعی بوده که نبوده منم اصن خوشم نیومد
ولی ببخشید مگه حق شما خوردن که میگی الهی خودش جوابش بده ؟!!

15

7

:

آخه نکبت کثیف تر از حیوون ( البته من از حیوانات محترم سراسر دینا عذرخواهی میکنم که این نجس رو به حیوون تشبیه کردم )، اینکه ده بار هی بگی اینا شایعه ای بیش نیست، اینا بی پایه و اساسه که نشد دلیل !

دلیل بیار تا یه عده ساده لوح گول حرفای توی نجس رو نخورند

پاسخ

21

24

maryam:
ﺍﻗﺎ ﻳﺎ ﺧﺎﻧﻢ ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻳﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻋﻔﺖ ﻛﻠﺎﻡ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ

0

2

بوووق:
وای قربون پوستت جوش میزنیااا این قدر حرس نخور

0

1

:
با سلام. دوست عزیز اولا از کجا معلوم که راست باشه. دوما لطفا درس صحبت کنید. گیریم که شایعه نباشه شما نباید اینقدر زشت صحبت کنی!!!!!!

13

1

ایسان :

واقعا واستون متاسفم که از ادمای پستی که باعث شدن شما جوونا فسادو یاد بگیرین حمایت میکنید. خیلی بدبخت هستین که سنگ بیگانگان رو به سینه میزنید حتی اگه این خبر شایعه هم باشه نباید به ایرانمون بی احترامی کنید و بچسبید به اونا. خیلی ببخشیدا خاک تو .........

پاسخ

28

13

ملیکا:
ادم قبل از اینکه مسلمون باشه باید رسم انسان بودن یاد بگیره .......این خبر هم مطمئنن شایعه بیش نیست... واین شما اید که دارین به یه فرد ایرانی تهمت میزنید....... واقعا برای بعضیا متاسفم که برای خوب جلوه دادن خودشون بقیه رو بد جلوه میدن......... به امید روزی که هرچه ادم کوته فکر از روی زمین نیست و نابود بشه.....

2

1

:

کمتر دروغ بگو بگو خب

پاسخ

26

7

احمد:

ادمااگه سعی میکردن هم دیگه رو درک کنن خیلی از مشکلات حل می شد.از دید خودتون ب مسایل نگاه نکنید.

پاسخ

7

24

بیان :

واقعا shame on you که به امید عزیزم تهمت میزنید شماها کلا با من وتو مشکل دارید خدا بهتون رحم کنه

پاسخ

21

29

کسری:
همش شایهاس امید خیلی پسر خوبیه دوروغگو ها

15

11

حاجیت:

فرضا این خبر درست باشه [...] (به شما چع ربطی داره) / [...]

پاسخ

26

23

Nooshin:

ایناهمه شایعس همه میدونیم ک ایرانیااستادشایعه درس کردنه وحقیقتم نداره!!!!!!

پاسخ

25

15

پریسا:

میشه انقدر چرت و پرت نگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ

23

15

:
تاغف

0

1

یک ایرانی:

این حرفای شنا تهمتی بیش نیست خجالت بکشید به جای تهمت زدن الکی دنبال حقیقت باشید

پاسخ

9

17

رها:

ههناخ

پاسخ

1

12

محمد رضا اس اس :

بعضیا که دستشون به اونور اب نمیرسه دست به شایعه میزنند و با ابروی یه سری از افراد خاص که بیشون حسادت دارند بازی میکنند

اخه به قیافه ی امید خلیلی میخوره این کاره باشه

پاسخ

22

16

:
دقیقا بات موافقم دوست عزیز

8

6

مریم کردگار:

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه

پاسخ

4

13

فریبا باباییراد:

امید جان ناراحت نشو اگه اینم نگن که اونجاشون میسوزه داداش .کاش پیشت بودم وبه همشون ثابت میکردم که اینکاره نیستی .اره داداش

پاسخ

19

17

من و تو:

واقعا پستین که پشت سر هم وطن هاتون از این مزخرفا میگین . خدا به راه راست هدایتتون کنه ...

پاسخ

19

16

:
از صمیم قلب برای شما طرفداران این شبکه واین مثلا آدمهای کثیف متاسفم!!

9

14

مریم:
من شبکه ی من و تو رو خیلی دوست دارم

18

14

احساس:

حیف وقت که ادم برای این حروم زاده ها بذاره!

پاسخ

59

13

مهساامیری:

امید خودت رو ناراحت نکن گور باباشون ..

پاسخ

16

22

مهسا:

برید جمعش کنید فکر کردید این چرت و پرتا رو باور میکنیم

پاسخ

19

18

مریم:

ای بابا .اگه امید این کارو کرده که بعید میدونم کرده باشه به خودش و خدای خودش مربوطه. به من وشما چه مربوط؟؟؟؟؟؟؟؟؟الکی گناه مردمو نشورید.

پاسخ

25

18

:

برین خجالت بکشید خون مردموتوشیشه کردین حالا حرف واسشون درمیارین اه

پاسخ

24

24

م:
باهات موافقم

5

1

سحر حجتی:

خفه شید فقط همین ...

پاسخ

23

17

amir:
وقتی شما شعور نداری محترمانه صحبتی کنی بهتره این پیامو فقط برا خودتون میگفتی(خفه شو لطفا)

18

13

باران اعتمادی:

اون خیلی خوبه

باور نمیکنم امید اینجوری باشه قضاوت نکنین

پاسخ

17

16

مریم ضمیری:
اره راست میگی

5

8

:

قبل از اينكه ادم يك طرف به قاضي بره بايد عقلشو بكار بندازه من هيچ اطلاعي ندارم كه راسته يا دروغ ولي خوب ميدونم كه چرا بعضيا كه هزار تا كث.....كاري پشت پرده ميكنن چرا به اين شايعات مرتب دامن ميزنن و اين مطالب از اين سايت به اون سايت هي كپي ميكننو واينا رو انتشار ميدن.......

پاسخ

18

12

سوسن خوشنام:

من که نه میگم راسته نه میگم دروغه تا چیزی رو هم با چشم خودم نبینم باور نمیکنم.من که شبکه من و تو رو خیلی دوست دارم چون بیشتر برنامه هاش واقعیت رو به تصویر میکشه و بیشتر برنامه هاش هم خیلی جالبه مخصوصا مسابقه شعر یادت نره با اجرای زیبای امید جان.

پاسخ

35

13

آرامش:
اتفاقا ائنها همینو میخوان زیرکانه عمل میکنن عقاید کثیفشون رو اروم در بین برنامه های به ظاهر جذاب و خوبشون تو مغز نادانی مثل تو میکنن...
واقعا دوست داری با چشم خودت ببینی که باور کنی!!!!... واقعا ولی اون صحنه دیدن نداره ها!!!!!!!!!!

2

7

محسن نخبه:

چی بگیم والا ،،، الله و اعلم ، خدا خودش هممون رو ب راه راست هدایت کنه ، ما که هیچ پوخی نیستیم بخواهیم راجع ب کسی اضهار نظر کنیم ، موفق باشین

پاسخ

26

9

اسمان:

واقعا برای مجریان و بینندگان این شبکه متاسفم
به نظر من مسلمون واقعی کسی که اصلا سراغ این جور شبکه ها نره چون به غیر از ترویج فساد هیچ هدف دیگه ای ندارن

پاسخ

22

46

:
عزیزم یعنی خودت سراغ این شبکه نمی ری که الکی از ما انتقاد می کنی؟

3

1

:):
آسمان جان الان این حرفت شوخی بود دیگه؟
وگرنه خیلی بی مخی

9

23

باران:
منم موافقم خیلی بی مخی و افراطی کلا همه چیو با همه چی قاطی کردی

14

16

:
خیلی بی مخی

18

16

کاپیتان:

دروغ یا راست تو ایران بدتر از اینها داره اتفاق می افته چرا حا گیر دادید به خارج از کشور دور اطراف ماها پر از اینجور چیزاست حالا اونجا قانونیش کردن اینجا غیر قانونی اسمشو هر چی بزاریم بیماری یا هر چیزه دیگه اونا با برنامه تونستن جلوی فساد و کم کننن اما اینجا بعد از این کارها جالبه جنایت هم پشت سرش واقعا مشکل تو اینجا خیلی وخیم تره یکم به اطراف خودتو فکر کنید ول کنید انور کیه چیه به فکر ایران و آیندش باشید.

پاسخ

25

10

شیرین:

تو1جمله میگم اولادروغه.اگرم راست باشه دوست دارن.میتونن.عشقشون میکشه

پاسخ

19

30

عفاف:
اره راست میگی به من و تو چه ربطی داره نه که تو ایران از این اتفاقا نمیفته حالا چون اونا میان جلو دوربین دوتا برنامه اجرا میکنن بهشون گیر دادن

7

11

کوروش آریایی:

چه دروغ بزرگی ؟ گندکاری های خودتونو افشا کنید لطفاً

پاسخ

30

17

مژگان:

آخه به شما چه ربطی داره؟ اگر خبر شما حقیقت داشته باشه !!!!!!!! به شما که ضرری نرسونده

پاسخ

28

8

بیتا:

عاشقتونم
جناب خلیلی و بصیر.......

پاسخ

20

22

ياسى:

اولا كه شما مگه بى كارى كه عيب ديگرانو مى گيرى و عيب خودت رو
نمى بينى؟
بعدشم چرا مى گن وضع ايران خرابه؟چون يه مشت ادم ساده لوح عيب
خودشون رو نمى بينن و عيب بقيه رو مى گيرن وجود داره(البته نه همه)
زنده باد منو تو و مجرياى گلش مخصوصا اميد






پاسخ

22

24

حوریه:
آفرین عزیزم منم کاملا با شما موافقم. هزااااااااار آفرین گلم.

0

1

م .ر:

باز ایرانی ها یه آدم محبوب و موفق پیدا کردن تا راجع به اون شایعه درست کنن و تو فکر مردم خرابش کنن و از سر راه بردارنش!!!! مثل شایعه راجع به گلزار و ......!!!!

پاسخ

24

22

سپیده:
دمت گرم داداش امید.امید از حرف زدنش پیداست که پسر عاقلیه /مگه مرض داره وقتی این همه خاطر خواه خوب داره بره با همچنس خودش........

10

15

حمید:

به نظر من شایعه ای بیش نیست برای اینکه اگه واقعا راست بود چه لزومی داشت اونو تکذیب کنند مگر دست زوری روی سرشون بود.یا به زور سرنیزه باهم ازدواج کرده بودند اینقدر ساده نباشیم وبا یه دروغ وشایعه سرکار نرویم ..ازخدا می خواهم به همه ما دانایی عطا کند.

پاسخ

23

6

م.ع:

بهتره بگیم برای شما و امثال شما چیزی مهمتر از پارازیت ماهواره و گرونی و مزاحمت گشت ارشاد نیس اصلا نمیفهمید ارزش انسانی چیه نمی فهمید حریم شخصی یعنی چی اون همجنس بازی که کارشو علنی نکرده هزار بار شرف داره به اونی که با وقاحت تمام وبا خوشحالی این خبر درد گرفتشو واسه مردم مطرح میکنه فک کردی چی ؟ چرا باید این کارو بکنه خبر مرگش هر غلطی می خواس بکنه پنهانی می کرد همین علنی کردنش مسئله ساز شده .بابا به پیر به پیغمبر این حرفا پرستیژ نمیآره< هر کی کارش به خودش ربط داره ینی چی؟مگه دور از جون حیوونیم که هر کی هر کاری کرد...> لعنت خدا بهشون حروم زاده ها

پاسخ

16

20

سعید:
مزاحمت کشت ارشاد؟
خودتون گفتین هر کشور یه قانونی داره

خوب کشور ما هم قانون خودشو داره
شما طبق قانون باش گشت ارشاد غلط بکنه که مزاحم شما بشه

به نظر من اون پارازیت سرطان اور صدبرابر بهتر از اونه که مردم جلو ماهواره توی کلاس های خیانت به همسر و اموزش همجنسگرایی شرکت کنن
شاید هم ادم های جوگیری باشن که خیلی زود بخوان از اونها الگوبرداری کنن

در ضمن چیزی به نام ازادی نیست
غربی ها میخوان هرطور شده ما از اونها الگو برداری کنیم و نه الگوی خودمون حتی به زور

اینوری ها هم میخوان ما از غربی ها الگو برداری نکنیم حتی شده به زور

تو هرچیزی که نگاه کنی تو هرجای دنیا
چیزی به نام ازادی نیست
همه ش یه تفکریه که به زور به خورد مردم داده شده
حالا یه جا با لخت کردن مردم یه جا هم با ....

22

31

مونا:
خاک تو سرشوووووووووووووووون:)

21

18

:

حرف دراوردن مثل ازدواج هومن باگوگوش

پاسخ

28

16

:

بلاخره این خبر راسته یا دروغ ازدواج کردن یا نه ... امید اسمشو عوض کرده یا نه .اگه راست باشه امیدوارم به جهنم بره یا به قول ما خوزستانیها انشاالله به تیر غیب گرفتار شه .مردیکه دیوانه

پاسخ

24

25

شش:
برو بابا

3

0

ارمین:

بازار شایعات داغه.خدایی ادم نمیدونه کی راست میگه.

پاسخ

20

5

الی:
خجالت بکشید

1

0

mona:

به نظر من یا این افشاگری شبکه ارزش خودش رو ازدست داد.یعنی من که بیننده من وتو بودم نسبت به بچه ها این شبکه که برام ارزشمند بودند دیگه ارزششان برام کمرنگ شد.

پاسخ

23

29

ایمان:

این بچه مزلف از همون اولشم معلوم بود اوموسکسویلی چیزیه !

پاسخ

10

41

....:
لطفا درست صحبت کنید....

0

1

مریم:

سلام اولا این همجنس بازی در خارج از کشور قانون است و هر کشوری قانون مخصوص به خود را دارد. بعدش مگر ما تو ایران همجنس باز نداریم؟ منتها علنی نیست. مگر ما در ایران چیزی بالاتر از اون به اسم خیانت نداریم؟ بس کنید این حرفها رو. اگر اینطوریه واقعا ما هم سراغ داریم افرادی که در رسانه ایران کار می کنند و گندشون بالا اومده نباید نگاه کنیم؟
از این مهمتر تو کشور هست که بجای این کارها و فضولی های بیجا بهتره به دنبال راه حل واسه ارامش و ازادی مردم باشیم. مشکلاتی که در کشور وجود دارد مثل گرانی، مزاحمت های گشت ارشاد، پارازیت سرطان اور ماهواره و... هست که بهتره به این مشکلات رسیدگی بشه.

پاسخ

49

34

مریم:

لطفا گند کاری های مسئولین خودمون رو لو بدهید
و مشکلاتی که در کشور هست مثل گرانی مزاحمت های گشت ارشاد پارازیت های سرطان اور ماهواره و ... را پیگیری کنید
اینها مهمه نه فضولی هایی در مورد این افراد که معلوم نیست شایعه درسته یا نه؟

پاسخ

57

30

moni:

نيست كه خودشون به ما دروغ نميگن،
بيخيال بابا ... ما عادت كريم

پاسخ

31

11

12:

دروغی از این گنده تر پیدا نکردید

پاسخ

38

14

:

خدا را شکر که افرادی مثل شما وجود دارند که چهره زشت این اشغالها را به مردم نشان می دهند.

پاسخ

37

60

حسن:
اشغالم خودتی که به مردم توهین میکنی. هرچی که هستم از شماها بهترن

0

1

خودم:

انقد خالی نبندید بابا کسی حرفتونو باور نمیکنه مگر ادمای ساده لوح

پاسخ

52

24

یکی:

خوب که چی حالا؟
یه صفحه دروغین درست کردید و یک خبر دروغ هم توش نوشتید و هی به اون استناد می کنید. ملت رو چی فرض کردید؟
شما سربازان گمنام امام زمان هستید؟؟!!!

پاسخ

58

19

ابانی:

خب به من چه .گند بزنه به همشون .این حرف ها رو ول کن من گشنمه

پاسخ

22

21

:

ببخشید کار اونها به من و شما چه ارتباطی داره؟
چه ضرری به شما زده؟
مگه مردها نمی تونند مثل دو انسان دیگه همدیگر رو دوست داشته باشند و با هم ازدواج کنند؟

پاسخ

21

34

ح. الف:

واقعا شرم آوره كساني پاي صحبتهاي اين آدمهاي بي خانواده بنشينند. گفتم بي خانواده چون خانواده اميد خليلي را ميشناسم و خاك برسر كساني كه وقت گرانبهاي خودشان را براي افاضات اين آدمها اختصاص ميدهند. اگر ميدانستند خانواده اش كيستند خود تماشاگران هم از اختصاص عمرشان به اين آدمهاي بيهوده و باري به هرجهت تعجب مي كردند! براي اينكه اميدخليلي خودش يادش بيافتد به تاكسي پدرش، منزلشان در شهريار، بي بندوباري يا بخوانيد گمراه كردن بچه هاي مردم بوسيله اعضاي خانواده اش (اسم نيارم بهتر است) اشاره ميكنم. ما كه برادرمان را به زور از اين خانواده جدا كرديم و براي ردگيري برادرم بارها مجبور شدم به شهريار بروم! حيف نميتوانم خيلي واضح حرف بزنم. فقط آن دنيا مردم مي فهمند دنبال رو چه كساني بودند.

پاسخ

52

50

kian:

نمیدونم چی بگم فقط یکی به زحمت این فک منو ببنده

پاسخ

18

5

مهدی:

جالب اینجاس که نگفته شایعه چی بوده؟ و حتی یک بار هم از ازدواج اسم نبرده
فقط میگه شایعه بوده راجب من و بقیه بچه ها تکذیبش کردیم
احتمال داره بعدن دوباره بخوان ازدواج کنن بگن این تکذیب اون نبوده

پاسخ

16

26

حبیب مظاهر:

تمام گناه کاران عالم رو جمع کنی هیچوقت به هیچ وجه نمیگن که گناه کردم تمام جنایت کاران عالم و جمع کنی اولین جمله ای که ازشون میشنوی این جمله اشناست(من بی گناهم!!!!)....شرف و عزت انسانی به قیمت چند .. این ادما اگه پاش بیفته خودشون که هیچ مادرشونم به حراج میذارن تا به لذت ومنافع خودشون برسن الا لعنت الله من القوم الظالمین....

پاسخ

16

29

سارا:
من متوجه نشدم الان این تیکه آخرش چه ربطی داشت مگه اینا ظالمن؟

1

1

t bag:
از همه وبگرد ها معظرت میخوام اما همه شما مخصوصا جام نیوز که پشت امید عزیز صفحه میزارید خیلی ......!شرمم اومد بقیشو بنویسم

3

9

:

از جمله بندی تون معلومه مطالبتون چقدر معتبره :
امید خلیلی«تینا» که چندی پیش با تهیه کننده برنامه بفرمایید شام ازدواج کرده است...

پاسخ

20

10

:

شما عوامل جام نیوز چقدر حروم لقمه اید

پاسخ

69

26

:

زنده باد شبکه من و تو شما هر چقدر دروغ بگید عشق ما با این شبکه بیشتر میشه

پاسخ

63

41

:

http://stream.jamnews.ir/jammediacomment/streams/jamnews/1361103760442mic.flv

پاسخ

16

16

1:

جامی جون گیر دادی به این دو تا زپرتی ها..کیه که دیگه اینا رو نشناسه اینها هدفشون عادی سازی این روابط حیوانییه(به حیوانات توهین نشه اخه حیوانات هم این کار رو نمیکنند).ادم باید خودش عاقل باشه....

پاسخ

45

37

:

اگه دروغ بود چی...اون دنیا باید پاسخگو باشید

پاسخ

49

10

:

http://stream.jamnews.ir/jammediacomment/streams/jamnews/1361089512249mic.flv

پاسخ

15

28

صنا:

بچه ک ... دروغ گو

پاسخ